28 Nisan 2011 Perşembe

Korkmaz Demkolik

Düğün yaklaştıkça alışverişler de hız kazanıyor.
Annemle sürekli şu da lazım,onu da almalıyız,bak bakalım onu almışmıydık modundayız :))
Aslında çok keyifli bir dönem bu alışveriş dönemi.
Al Al Al oh ne güzel :))


16 Nisan doğumgünümdü ve annemlerle ablamlar baştan dediler ki sürpriz bekleme,
Ne istediğini söyle biz de sana alalım.
Hem evin için kullanışlı bir şey olsun hem de bizi hediye seçme derdinden kurtar dediler:)
Peki dedim nasıl isterseniz :))


Fazla düşünmeden çay makinası alın dedim :)
Aslında demleme çayı hiçbir şeye değişmem evimizde de çay çaydanlıkta demlenir hep.
Ama benim çay makinası alırken genel kullanım amacım su ısıtıcısı olarak kullanmak,
çay demlemeyi kalabalık misafirlerde çaydanlığa destek olarak kullanmaktı
İşte bu da çay makinamız :)
Korkmaz'ın kalitesine güvenerek Demkolik modelini tercih ettim.
Zaten  çatal kaşık takımında ve tencere takımında da tercihimi Korkmaz'dan yana kullanmıştım.
İnşallah memnun kalırım.


Canım annemle babam ve
canım ablamla abim ve tabi ki minik kuzum çok teşekkür ederim.
hatta ederiz :)
iyi ki varsınız...
sizleri çok seviyorum...

9 yorum:

S♥A dedi ki...

Hadi hayırlı olsun,güzel günlerde kullan inşallah.Benim de çay makinam ve tost makinam eksik ,)Çaycı için Arçelik düşünüyodum ama kullan bakalım memnun kalırsan Korkmaz alırım.Tost için Korkmazın döküm olanını düşünüyorum.Eksik hiç bitmiyo dimi :) Allah yardımcın olsun Ankara gelini :)Buarada mim için teşekkürler ,)

hande ne yapıyor? dedi ki...

Güle güle kullan canım benim ağız tadıyla güzel çaylar için:) Belki bana da demlersin:P:P

cheerful demet dedi ki...

Güzel günlerde kullanman dileklerimle canım... Çok şık bir tercih olmuş ;)

tubitos dedi ki...

canım güle güle kullan çok güzel..

Levanten dedi ki...

Ne demek efendim vazifemiz:))
İyi günlerde kullanınız...

.ankara düşleri. dedi ki...

_SA ;
evet canım eksikler hiç bitmiyo :)
çok teşekkür ederim.
valla kullanınca yorumumu yazarım san :)
korkmazın tost makinası için yorumumu şimdiden yazayım ama :)
ablamda var çünküü döküm olan tostkolik modeli.
çok memnunlar,tostu güzel yapıyo,ızgarasını yemedim ama ızgarayı da çok güzel yapıyomuş :)
ben de kullanayım yzarım :)


_Hande ne yapıyor ;
handecim çok sağol canım :)
gelirsen sana da bi çay demlerim :)
hatta bi de kahve yaparım kırk yıl hatırımız kalsın diye :))

_cheerful demet ;
çok sağol canım teşekkürler :))

_tubitos ;
sağol tatlım çok teşekkür ederim :)

_levanten ;
sağol canım ablam benim :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

mimledim seni:)

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

güle güle kullan canım ben daha almadım karar veremiyorum

.ankara düşleri. dedi ki...

_Hande ne yapıyor ;
yapıcam handecim :))

_moda ve hobi perisi ;
sağol canım :)
valla aldım inşallah memnun kalırım yazarım kullanınca yorumlarımı :)