21 Nisan 2011 Perşembe

MiM - Çantanı Göster

Bu aralar aynı tatlı telaşları paylaştığımız ve sürekli fikir alışverişinde bulunduğumuz sevgili Güzin'cim beni mimlemişti.
Fakat cumartesi geceyarısından beri süregelen mide bulantılarım ve halsizliğim bir türlü yakamı bırakmadı.
Malesef ki bu yılı sürekli hastalıklarla ve zayıf bir bünyeyle geçiriyorum :((

şimdi biraz kafa dağıtalım ve mimimize dönelim :)

Çantanı Göster dedi Güzincim ben de gösteriyorum :))




1 - sarı bavul çantam :)
     çok severek almıştım fakat omuzdan askılı çantalarla daha rahat  ettiğim için pek takamıyorum :((

2 - Cüzdanım
     Üniversite yıllarından kalan, Eskişehir hatırası emektar cüzdanım.

3 - Selpak
     ne zaman lazım olsa olmaz gerçi çantada ama neyse :) Bi de ıslak mendil  o da aynı ne zaman lazım olsa kuş olup uçar :)) bak gene bitmiş :))

4 - Not defterim
     ablacığımın yeni yıl hediyesiydi,çoğu zaman çantadan çıkarıp yazmaya üşensem,sonradan pişman olsam da hep yanımda:)

5 - Kalemim

6 - Mini makyaj çantam
     kendi el emeğim:) günlük kullandığım allık,fırça,rimel gibi şeyleri koyarım.

7 - Parfümüm
    
8 - El kremim
   
9 - SD kartım

10 - Flash diskim
       ucundaki pembiş anahtarlığı sevgilimle migrosun en alt katındaki bi oyunçakçıdan almıştık kaç sene evvel :)

11 - Telefonum...
       herşeyim....
       sevgilimin illk yıldönümüzde aldığı pek kıymetli hediyem....
       nelere şahit o telefon Allah eksikliğini göstermesin aramızda özel bir bağ var çok seviyorum onu :))

bir de güneş gözlüklerim olmalı orada ki malesef ve malesef ki ablamda unutmuşum :((
tabi ki her bayanın olduğu benim çantama da arada ne fişler ne kartlar ne kataloglar girip çıkıyor belli değil :))

sevgili Güzin'e tekrar teşekkür ederim :))

ben de bu mimi sevgili Meyra'ya ve sevgili Hande'ye gönderiyorum :))

9 yorum:

hayat güzel dedi ki...

canım bende de bi mimin var:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_hayat güzel ;
onu da yaparım tatlım :))
teşekkür ederim :)

SiTare dedi ki...

ne düzenli hatunmuşsun ayol imrendim valla:)

GÜZİN dedi ki...

Canım cook geçmiş olsun tekrardan, ben teşekkür ederim cevapladığın için:)

hande ne yapıyor? dedi ki...

ay canım benimmm:D Hayat güzel de aynı mimi yollamıştı:) teşekkür ederim kendime geleyim yanıtlayacağım bu mimi sözzz:) Geçmiş olsun dikkat et kendine Ankara serin hasta olma öyle hemennn:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Sitare ;
yok sadece göstermelikti çantanın içinde biraz karışıklar aslında :))

_Güzin ;
teşekkür ederim tatlım her zmn cevaplarım ne demek :))

.ankara düşleri. dedi ki...

_Hande ne yapıyor ;
teşekkür ederim handecim :)
sana da çok geçmiş olsun ne zmn istersen yanıtla tatlım biz okuruz :))

sJ dedi ki...

ay bayılıyorum bu çanta postlarına çok keyifli okuması.
düzenli çantan için de seni tebrik ediyor, imrendiğimi belirtmeden geçemiyorummm. :)
sevgiler

Meyra dedi ki...

canım teşekkür ederim mim için benim çantamın içini görmek istediğine eminmisin ne ararsan varda:P