26 Nisan 2011 Salı

Mim

Sevgili Hayat Güzel beni mimlemişti geçen hafta.
Şimdi sıra geldi mimi uygulamaya :)
Aslında bu mimler eğlenceli oluyor :)

Gelelim mimin konusuna;

Şu an kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsanız...

Bu aralar aynen bu zil gibi eteklerimde ziller çalıyor bazen.
Ama bazen :)
Bazen de inanılmaz rahat davranıyorum.
Annem çok kızıyor bu halime,
Bi an geliyo nasıl yetişçek herşey diye endişeleniyorum
Bi an geliyo amaaaaan napayım moduna geçiyorum.
Yani tam bir dengesizlik halindeyim :(
Düğün üstü normaldir dimi böyle şeyler :))
Kendimi kandırayım birazcık :))

Sevgili Hayat Güzel'e teşekkür ederek bu mimi ;

Sevgili arkadaşım  Güzin'e ve Hayatın Düşlerinin Rengine Boyalı bloğunun taze blogger sahibesine yolluyorum :))

9 yorum:

hayat güzel dedi ki...

tam gelin adayına yakışır haller bunlar:) canımm hiç bi anormallik yok sende;)

hande ne yapıyor? dedi ki...

az kaldı sabır:)

GÜZİN dedi ki...

nekadar güzel anlatmıssın duygularını bende öyleyim yaa bazen çöp kutusu almadk diye panik oluyorum bazende büyük şeylere bile amaan olur ya diyorum:))demekki bu genel gelin adaylarınn hali ahah yazık bize bi rahata erseydik:))bize cook az kaldı sizin hazirandamı kaçındaydı sizede az kaldı ama panik yapma benden cok vaktn var bak:))

GÜZİN dedi ki...

buarada mim için teşekkürler en kısa zamanda yapacağım mimini:=)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Hayat Güzel ;
bak rahatladım şimdi biraz daha :))

_Hande ne yapıyor ;
evet canım az kaldı hayırlısıyla.

_Güzin ;
canım edirnedeki düğünümüz 27 haziranda,ankaradaki düğünümüz ise 1 temmuzda.
tam iki ay var:)
ama gene de bazen panik,
bazen de rahatlık hakim :)
ama her gelin adayında varmış bu nasılsa rahat olmak lazım sakin kalmak lazım ama olmuyor olmuyor :))
hakikaten ya bi rahata erseydik :))
mim için ne teşekkürü şekerim :)

Meyra dedi ki...

birkaç ay sonra bitecek bu ruh halin sonra o zil farklı seslerle çalacak dahada bir mutlu olacaksın bak gör benden söylemesi;)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Meyra ;
tecrübe konuşuyor :))
doğru söylüyorsun aslında canım o ziller sürekli çalıyor çalacak da ama hep farklı sebplerle :))

içimizdeki karnaval dedi ki...

Eteklerinin zil çalması normal ,içinde bulunduğun durumu düşünürsek.Sonrasınd ageniş zamanlar olacak :)) kolay gelsin

.ankara düşleri. dedi ki...

_İçimizdeki karnaval ;
bu zamnları özleyeceğim sonra dimi :)
çok sağol :)