23 Mayıs 2011 Pazartesi

Blog Ödülü

Sevgili Gelinyolu ve sevgili Tubitos beni ''one lovely blogger'' ödülüne layık görmüşler :))
İkisine de çok teşekkür ediyorum :))
Sağolun kızlar :))
Ve hakkımdaki 7 gerçek :))
buyrun ben :))

1- Sürekli kansızlık çekerim,her doktor dönüşünde düzenli kan üzümleri yiyeceğime,pekmez içeceğime sözler veririm ama bir türlü bu sözü devam ettiremem.

2- Çay içmeye bayılırım:)
    Neden kansızlık çektiğim gayet açık değil mi:))
    Yemekten sonra çay içmezsem deli olurum öyle böyle değil yani:)



3- Çok üşürüm,hep üşürüm,yazın bile üşürüm:)
    Herkes dalga geçer en çok da annem güler halime :))
    Yaz geceleri soğuk oluyor ama karasal iklimler haksız mıyım:))
    Zaten kansızlık çekiyorum :))

4- Ailemle,sevgilimle yemek yemeye ,masa başında uzun uzun vakit geçirmeye bayılırım,
     huzur o demek  benim için...

5- Bi hayvan var ki adını buraya yazamasam da acayip korkarım ve tiksinirim,
    Adını duyunca bile ayaklarımı yukarı kaldırırım:))

6- Gece sevgilimle arabayla dolaşmaya bayılırım:)
    Ama buna bir tek ben bayılmam sevgilim de çok sever :))

7- Mutfakta zaman geçirmeye bayılırım,hele sevdiklerime yemek yapmaya :))

işte ben böyleyim :)
ilk aklıma gelenleri sıralayıverdim :))

ben de bu ödülü;
canım Meyra'cığıma,
taze gelinimiz,sevgili arkadaşım Güzin'ciğime,
becerikli arkadaşım Modavesaire Burcu'ya,
ve bir taze gelinimiz daha sevgili Hayat Güzel'e,
Sevgili Hande'ciğime,
ve bu aralar benim gibi düğün telaşesinde olan sevgili Miss Sensible'a gönderiyorum:))

herkese iyi geceler:))

12 yorum:

tubitos dedi ki...

canım cevapladığın için teşekkür ederim ben de =) bak senle de ortak yönlerimiz varmış ben de çaya bayılırım, çok üşürüm ve mutfakta zaman geçirmeye bayılırım =))

Miss Sensible dedi ki...

Canım çok teşekkür ederimm :))

.ankara düşleri. dedi ki...

_tubitos ;
ne dmeke şekerim sen yollarsın da ben cevaplamaz mıyım :))
bak ne güzel ortak yönlerimiz de varmış :))

_miss sensible ;
rica ederim tatlım :))

esved dedi ki...

merhaba tatlım dün gece seni keşfettim bloğunun çogunu okudumm... :) öyle tatlı anlatmışsın kii... sevgin, sadakatin,baglılığın öyle özel ve sıcak geldi ki bana.. seni okuyuynca aşka bir kez daha inandımm..
en sıkı takipçilerinden olmaya adayım..
buarada bende ankarada yaşıyorum :)

GÜZİN dedi ki...

canıııımmmm bi baktım ödüllenmişim hem senden hem tubitosdan:) çoook mutlu oldum cevaplayacağım en kısa zamanda..buarada okadar güzel bir mail atmıssinki gözlerim doldu okurken ve hala cevap yazamadım oda geliyor az sonra:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_esved ;
hoşgeldin bloğuma .))
yazdıkların çok mutlu etti beni :))
çok sağol :))
her zaman beklerim :))

_Güzin ;
canım benim :))
evet ödüllendin :))
gerçekten içimden geçenleri yazdım mutlu olduysan ne mutlu bana :))

GÜZİN dedi ki...

canım mailimi almıssındır umarım ben malesef senin mailini yanlıslıkla silmişim ankaradusleri@gmaile yolladım öpüyorum seni:)

hayat güzel dedi ki...

hi hiii:) pek mutlu oldum:) ben bu ödülü kaçırmışım canım ya:) çok teşekkür ederim:) çok mutlu oldum:)

.ankara düşleri. dedi ki...

-güzin ;
evet arkadaşım okudum mailini çok mutlu oldum çok sağol :))
ben de öpüyorum :))

_hayat güzel ;
eee senin telaşın çoktu tabi :))
rica ederim canım :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

oleeey mim varmış ben görmemişimm:D:D enn yakın zamanda yazıyorum hemencik:) Teşekkür ederim tatlım:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_rica ederim handecim :))
öpüyorum :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_rica ederim handecim :))
öpüyorum :)