11 Mayıs 2011 Çarşamba

Çeyize Eklenenler

Bu kız çeyizi denen şey maşallah sürekli ne alsan o da lazımdı zaten modunda bişey :)
Alınan hiçbir şey gereksiz değil bize göre:)
Bir de sağolsun canım akrabalarım hediyeler getiriyorlar:)
Sağolsunlar iyi ki varlar :))
Aslında çok çok almıyoruz hiçbişeyi ama gene de alıyoruz işte:)
Neden çok çok almıyorum,çünkü evlenince kocacığımla da görüp almak istiyorum.
Beraber görüp beğenelim istiyorum.
Neyse konu nerden nereye geliyor :)
İşte alınan ve hediye gelen ''bazı ihtiyaçlar :))''


Paşabahçe 6 kişilik sürahi takımı ;
desenleri çıtı pıtı,renkler tam yaz renkleri...
yaz akşamları sevdiceğimle balknoumuzda limonata ve vişne suyu içmek için keyifle :))



Paşabahçe 6 kişilik çay takımı;
geçen kış almıştım bu çay takımını ,renk renk pek beğenmiştim :))
aldığım gün hava acayip tipiydi almasam kaçacak sanki :)))




Arcopal saklama kapları;
anneanneciğimin bu yılki doğumgünü hediyesi:)
küçük ama dedi,dedim ama bana lazımdı küçük büyük diye bişey yok :))
bi de mikrodalgaya girebiliyormuş ona sevindim :))



Paşabahçe saklama kabı seti,
bu da annemin kuzeninin hediyesi:)
böyle bir şey almak istiyorduk nişanlımla tam zamanında hediye geldi :))



bu mini mini tava ve sosluk da kuzenimin doğumgünü hediyesi :))
tavada kocacığına yaptığın mantıya yağ kızdırırsın,
soslukta da çikolata sosu yaparsın dedi canım benim :))
hem de yeşil en sevdiğim renk :))

Şimdilik bu kadar arada gene eklerim :))

Sevgili arkadaşım Güzin'cim bana sitem etti dün gece neden hiç yazmıyorsun bu ara diye ;
ben de onu kırmayayım istedim.

Aslında güzel gelişmeler var kesinleşsin yazıcam :))
Çok heyecanlıyım çoook :))

7 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

o renkli bardaklardan bende de var:) şimdiden güle güle kullan canm

.ankara düşleri. dedi ki...

_modavesaire ;
öye mi :)
demek ki zevklerimiz aynıymış bak :)
çok sağol burcucum sen de güzel günlerde kullan canım :)

tubitos dedi ki...

canım güle kullan kocişinle afiyetle =)

GÜZİN dedi ki...

canıımm resimli yazılar çeyizlerr:) valla bukadar çabuk bir post hazırlayacağını tahmın etmemstim iyikide sitem etmişim:))canım benim hepsi çok kullanışlı ve cicilerr güle güle ağız tadıyla kullan tatlım mucxx

.ankara düşleri. dedi ki...

_Tubitos ;
amin canım inşallah :)
darısı başına :))

_Güzin ;
canım benim :)
o gece senle konuştuktan kalktım hemen resim çektim :) valla bak :))
seni mi kırcam :))
her güzel sözün için teşekkür ederim arkadaşım hepimiz ağız tadıyla kullanalım cicilerimizi inşallah:))
öptüm çok :)

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım çok ciciler:)iyi günlerde kullan inşallah insan birşeyler alırken hep hayal edip alıyor ne güzel:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_moda ve hobi perisi ;
çok sağol canım daha güzelleri senin olsun.
kesinlikle hep hayallerle alınıyor Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin inşallah hepimize.