11 Mayıs 2011 Çarşamba

Mim - Blog Yazmaya Nasıl Başladım?


Sevgili Hande'cim beni mimlemişti ve blog yazmaya başlama hikayemi anlatmamı istemişti.
Ben de anlatayım efendim :))
Bu aralar ne çok mimlendik dimi blog aleminde:))

Benim bloglarla tanışmam neredeyse 2 yıl önceye dayanıyor.
O aralar dikişe merak salmıştım ve nasıl olduğunu hala hatırlamıyorum
Laçin'in bloğunu keşfetmiştim.
Sonra sevgili Sihirli Eller Ankara'yı.
Sonra Keddy'yi.
Ve sonra ordan oraya blog sayfaları arasında dolaşmaya başladım.
Ama deli gibi,her ilk keşfeden gibi sürekli blog okuyordum.
Sevgilimle ablam deli oluyorlardı :))

Dikiş hevesiyle kendimi bulmuştum bu alemde sonra moda bloglarını,yemek bloglarını,hobi bloglarını veya benim gibi hayatına dair herşeyi yazan insanları tanıdım.
Birçok insan tanıdım.iyi ki diyorum hala:)
Çok şey öğrendim bloglardan.

Sevgilim aç o zaman bi blog da yaz dedi.
Baştan acaba mı dedim.
Sonra bi gün ona sürpriz yaptım:)
Ve bloğumu açtım:)
Ve yazma serüvenim böyle başladı.
Hala blog okumayı da yazmayı da çok severim.
Ama kötü bir huyum var ki resim çekip eklemeye çok üşeniyorum.
Sırf bu yüzden günlerce yazı girmediğim oluyor:)
Bişeyler dikiyorum,yemekler yapıyorum,bir yerlere gidiyorum,bir şeyler öğreniyorum,çeyizime ciciler katıyorum ama gel gör ki sıra fotolayıp yazmaya gelince bi beklemeye geçiyorum:(

Velhasıl benim blog hikayem böyle başladı.
iyi ki burdayım ve bu kadar çok güzel arkadaşım var bu blog aleminde.

Ben de yaptıklarını imrenerek izlediğim sevgili Sümeyye'yi mimliyorum :))

8 yorum:

GÜZİN dedi ki...

iyiki başlamıssın canım ben seni uzun zamandır tanıyorum blogundan ama karslılklı iletişm son zamanlarda oldu iyikide oldu,seni tandıgm içn mutluym:) ama sana kızıyorum nedenmi e merak edyoruz çeyiz cicilerini eklesen yaptıklarını gördüklerini çook güzel olur ama ben böyleym dersen yapcak bişi yok:))biz seni böyle sevdik zaten :))

.ankara düşleri. dedi ki...

_Güzin ;
güzincim canım benim sen de iyi ki yazmaya başlamışsın diyorum başka da bişi demiyorum iyi ki varsın :)
ben de seni tanıdığıma o kadar seviniyorum ki:)
tamam kızdırmiycam seni söz:)
alıyorum elime makinemi başlıyorum çekmeye :)
ben de seni seviyorum şeker :)

Sümeyye dedi ki...

ayy çok utandım,sadece beni mimlemişsin :) çok teşekkür ederim canım :)ben de seni keyifle okuyorum

.ankara düşleri. dedi ki...

_Sümeyye ;
evet sadece seni mimlemek geçti içimden:)
öyle keyif alıyorum ki senin bloğundan öğrenelim istedim hikayeni :)

Meyra dedi ki...

ne iyi etmişsin bak yamasan taze gelinimizi nasıl tanıyacaktım ben:))

.ankara düşleri. dedi ki...

_meyra ;
canım beniiiiiiim :))
ben de iyi ki seni tanıdım :))
sen de hep yaz olur mu :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

Teşekkür ederim yanıtladığın için ccanım:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Hande ;
rica ederim handecim çok eğlendim yazarken ben teşekkür ederim canım :)