18 Mayıs 2011 Çarşamba

Son Günlerde


Geçen postta güzel gelişmeler var demiştim oldu da :)
Perşembe günü sevgilim evimizi tuttu :))


salonumuzdan bir kare :)) emlakçı ilanları çıkarmamıştı daha :))

Evimizi tutunca içimiz ferahladı tabi,çünkü çok uzun zamandır ev arıyoruz ve
bir türlü içimize sinen bir ev bulamamıştık.
Cumartesi günü evimizi gördüm içeri girince o kadar garip oldum ki içim içime sığmadı:))
İdrak edemedim zaten bizim olduğunu :))

Sonra cumartesi sitelere gittik nerdeyse 5 saat gezdik dolaştık.
Bizim mobilyada modelimiz ve tarzımız belliydi sadece yaptırtacağımız yeri kesinleştirmek kalmıştı.
Şimdi iki model var elimizde birbirine çok benzeyen tarzı da aynı olan.
İkisinden birini yaptırtacağız ama bakalım hangisini:)
O da bu hafta belli olacak:))
Salon ve yatak odasında avangarde modelleri tercih ettik.
Kesinlikle çok romantik ve havalı duruyor :))

Bir de halı beğendik salonumuza daha doğrusu sevgilim beğendi ben de onay verdim :))

Cumartesi gelinlik provama gittim:))
Taslak ortaya çıkmıştı ama o eteğin kabarıklığı,tülün şahane duruşu,dantelin asaleti...
Kendimi bambaşka hissettim...

Pazar günü çok güzel bir sürpriz yaşadık.
Nişanlımın kuzeni sabah apar topar doğum yapmıştı :))
Bi gece önce ona bir sonraki gelişimde iki kişi göreceğim seni demiştim ama sabahına doğum yaptı :)
Bir kız bebek daha katıldı aileye :))

O gün davetiye bakmaya gitik,siparişimizi verdik.

Ulus'a gitmişken bir de avize beğendik salonumuza ve hollerimize.

O gün tekrar evimize gittik sevgilimle mutfak ve yatak odası perdesi için ölçü almaya.
O gün iyice anladım ki bu ev bizim yuvamız olacak Allah'ın izniyle kısa zaman içinde :))

Pazartesi zaten oldukça yoğun koşturmacayla geçti.
Aski,tedaş,nüfus müdürlüğü derken,
Elektriğimiz,suyumuz ve ocak için doğal gazımız açıldı :))
Evimizin boyaları alındı.
Hatta şu anda evimzi boyanıyor,akşama bitecekmiş galiba:)


Pazartesi bir de koltuklarımızın siparişini verdik :))
Renk beğendik:)
Avangarde model,vizon rengi olacak koltuklarımız.
Modele zaten bayıldık tek kelimeyle:))
Renk desen ayrı bir güzel :)))

Evle ilgili tek sorunumuz fırınlı ocak yeri koymamışlar tezgaha.
Eğer tezgahın yanındaki boşluğa sığarsa oraya koyacağız sığmazsa da set üstü alacağız.
Çok üzüldüm ama sevgilimle anlaştık kendi evimizi alınca dolaba gömmeli ocak ve fırın isterim dedim tamam dedi :))

''Şimdi Edirne'deyim baba ocağında...
Burnumun direğinin sızım sızım sızladığı evimde...
Az kaldı galiba gitmeme...
Biz sevgilimle o kadar çok hasret çektik ki...
O kadar mesafelere o kadar hasretlere göğüs gerdik ki...
Şimdi inanamıyoruz şu içinde bulunduğumuz güzel aşamaya.
Hala düğünden sonra ben de annemlerle Edirne'ye dönücem falan sanıyorum.
Hala idrak edemiyorum :)''

31 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

maşallah, herşeyiniz hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin inşallah.

.ankara düşleri. dedi ki...

_yemyeşil deniz;
çok teşekkür ederim.
amin inşallah:)

Meyra dedi ki...

canım hayırlı olsun güzel günlerde oturun:)işin en zor tarafı bitmiş gerisi çorap söküğü bundan sonra rastgitsin herşeyin;)

S♥A dedi ki...

Canım Allah evinizde musmutlu yaşamayı nasip etsin inşallah ,) Bisürü merak ettiklerim var evi nerden tutuunuz,koltuklarınız nasıl,nerden aldınız,nekadara aldınız? çok meraklıyım galiba :))

Buarada cumartesi biz de sitelerdeydik karşılaştık mıki acaba? :))
eve diye bi yer vardı sitelerde senden duyduğum chester koltuklara baktım beğendim ben de ama çok pahalı geldi.

Maşallah size herşeyi halletmişsinz sayılır tüm ev hazır olduğunda resimlerini bekliyorum.Herşey çok güzel geçer inşallah

Sümeyye dedi ki...

hayırlı olsun canım,güle güle oturun,sağlıkla,mutlulukla inşallah...yapabileceğimiz birşey olursa söyle olur mu,keyifle takip ediyorum mutluluğunu :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Meyra ;
sağol meyracım :))
evet zor işler yetişmez nasıl yetişçek geç kaldık derken bi anda çözüm aşamasına geldi :)
inşallah rast gider sağol canım :))

.ankara düşleri. dedi ki...

_S&A ;
Amin canım inşallah :))
bilmiyorum ki belki karşılaşmışızdır :))
canım biz herşeyi beğendik ama kendimiz yaptırtıyoruz mesela koltukta herkese chester dedim ama başka bir model tercih ettik almayı düşündüğümüz salın takımlarına daha çok yakışacak olan:))
bir de şöyle bir durum olduyor mağzalar da herşey çok pahalı hele karacakayadaki mağazalarda daha da pahalı ama ordan herhangi bir mağazadn beğendiğin bir modeli iyi bir üretim atölyesine yaptırtırsan çok karlı çıkıyorsun :))
biz öyle yaptık.

sen bana mail adresini yolla ankaradusleri@gmail.com a ben sana herşeyin detayını yazarım canım.
merak etme ben de çok meraklıyımdır istediğin herşeyi sorabilirsin bana:))
sen at mailini ben yazıca herşeyi ok :))

_sümeyye ;
canım benim çok ama çok sağol bu güzel sözlerin yeter senin :))
ne kadar mutlu ediyor beni senin yorumların bir bilsen :))

tubitos dedi ki...

kuzu çoğu gitmiş azı kalmış.. allah ağzınızın tadını bozmasın ne güzel herşey böyle tıkı tıkır gitsin gönlünce olsun inşallah.. çok öperim ve gelişmeleri merakla beklerim =)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Tubitos ;
evet tubacım ya ankaraya giderken herşey eksik diye ahlanıp vahlanıyordum dün eve döndüğümde içim huzur doluydu herşey yoluna girmeye başladı diye :))
sizin de inşallah herşey gönlünüze göre olur canım bu sürece geldiğinizde :))
gelişmeleri yazıcam inşallah :))
ben de öpüyorum seni :))

neslinnce dedi ki...

yok canım geri götürmüyo aile maalesef. İnsanın sevdiğine kavuşması çok güsel de ilk aşkım babamdan ayrılırken deliriyorum sanmıştım. Ama her şeyin bi güzelliği var. Çok mutlu ol :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Nesslince ;
götürmüyo dimi :))
evet herşeyin güzelliği bambaşka.
sonuçta sevdiğimle br yuva kurucam Allah'ın izniyle,hayali bile güzeldi şimdi hayallerimiz gerçeğe dönüşüyor değmeyin keyfimize :))

çok sağol :))

n@zo dedi ki...

Canımm en zor kısımları halletmişsiniz bence. Bundan sonrası daha zevkli.. Zaten çok da az kaldı.. Herşey gönlünüzce olsun..

Miss Sensible dedi ki...

Haftasonu biz de döne döne ev aradık biliyomusun.
İki gün boyunca ayaklarımıza kara sular indi.
Sonunda bulduk :))
Hayırlı olsun canım her şeyin.
İkimizin telaşları paralel gidiyor bu aralar :))

.ankara düşleri. dedi ki...

_NAZO ;
inşallah canım çok sağol.
gerçekten çok az kaldı :)
evet gerçekten bu kısmı oldukça zorluydu bi de ayrı şehirlerde olunca.
neyse sağlık olsun da herşey olur...

_Miss sensible ;
bulmanıza çok sevindim canım :))
hayırlı olsun sizin eviniz de :))
hayırdır sen yeni nişanladın düğün yakın mı yoksa :))
evet telaşlar paralel gidiyor ikimizin de gönlüne göre olsun inşallah canım ,çok sağol :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

<3 güzel olacak:) Çok mutlu oldum senin için:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_hande ne yapıyor ;
inşallah handecim inşallah :))
çok sağol canım benim..

Miss Sensible dedi ki...

Yeni nişanlandık ve düğünümüze 1 ay var :))
Çok hızlı ilerliyor bizimki :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Miss sensible ;
ooo maşallah çok hızlısınız valla :))
hayırlı olsun canım :))
Allah yardımcınız olsun güzel ama yorucu ama bir o kadar da zevkli işler bunlar :))

AssoRTieK dedi ki...

merhabalar,aslının günlüğünden sürükleniverdim,tanışma sebebimiz olsun,mimledim seni huzur fotoğraflarını paylaşırmısın bizimle:)

Adsız dedi ki...

ankaraya bir edirneli daha geliyor sevindim bende edirneliyim ankarada otruyorum sevgiler iklim

gelinyolu dedi ki...

canım benim hayırlı olsun yuvanız :) insan bi tuhaf oluyo önce, sonuçta orası yabancı bi yer ama sonradan o kadar çok alışılıyomuş ki annenin evinde bile rahat edemiyomuşsun, öyle diyolar valla :) bu arada benim doğduğum yer Edirne, babam memur olduğu için tayinlerinin birinde ben doğuvermişim, 6 yaşına kadar orda kalmıştık, memleketim gibi severim :)

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

maşallah canım ya:)nasıl güzel yazmışsın senin adına çok sevindim herşey hayırlısıyla istediğiniz gibi olur inşallah:)insan başta anlayamıyor durumu ama günler geçti vakiy yaklaştıkça evden ayrılmanın burukluğu evliliğin tatlı telaşı sevdiğine kavuşacağının heyecanı geliyor demekki ben daha yaşamadım ama sen anlattıkça içim bir fena oldu :( allah mutluluğunuzu daim etsin canım

.ankara düşleri. dedi ki...

_assortiek ;
hoşgeldin bloğuma :))
inşalah en kısa zamanda paylaşıcam :))

_Adsız;
memnun oldum iklim :))
evet bir edirneli daha :))

_gelinyolu ;
canım benim çok sağol :))
ikimizn de hayırlı olur inşallah :))
valla herkes öyle diyor ama yaşayıp göreceğiz biz de yaşamadan önce hem ağlarım hem giderim modundayız :))
bu arada sen de ucundan kıyısından edirneli sayılırsın :))
Edirneli olmak ayrıcalıktır :)))

_Moda ve hobi perisi ;
canım benim çok sağol :))
darısı senin başına :))
evet insanın içi buruluyor ama ucunda sevdiğine kavuşmak var:))
Allah dileyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu inşallah :))

yerdenuzak dedi ki...

Ah bende çok heyecanladım okurken, hepsi çok güzel mutluluklar♥

.ankara düşleri. dedi ki...

_yerde uzak ;
çok teşekkür ederim:)
gerçekten de çok güzel :))

GÜZİN dedi ki...

canım benim gelişmeleri okudum ve bir tuhaf oldum Allahım nekadar cabuk geçiyor zaman dedim, suan bu yazımı ben yeni evimden yazıyorum inanabiliomusun:) 1 ay sonrada sen yeni evinden yazacaksın ama hazırlık aşamasında insana hiç o gün gelmiycekmiş gibi geliyor ama işte herşey halloluyor halada uğrasıyoruz gerçi onu bağlat bunu açtır:) ama olsun baktım okudumda sen işin büyük kısmını halletmssn cok sevindim canım benim Allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin inşallah:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Güzin ;
neler oldu bak sen yokken canım benim :))
zaman gerçekten de çok çabuk geçiyor hızına yetişemiyorum :))
evet 1 ay sonra da ben yeni evimden yazıcam kısmetse senin gibi ne heyecanlıdır kimbilir :))
evet bayağı bişiler halloldu gerisi de hallolcak Allah'ın izniyle kendimi ne kadar sıkarsam sıkayım olacak herşey bi şekilde işte :))önemli olan içimize sinmesi çok sağol canım arkadaşım :))

GÜZİN dedi ki...

evet canım önemli olan içine sinmesi ama düğün öncesi kendimi cok sıktım eşimide sıktım dolayısıyla:) ama şimdi huzur var belliki baya yormusum kendimi sen öyle yapma derim ama elinde değil malesef insanın canım :(
neyse az kaldı cok az seninde son bir ay su gibi akıp gidiyor son hafta nasıl geçiyor hiç hatırlamıycaksn:) çoğu gitmiş azı kalmıs seninde tatlıım,
evet yeni evden yazmak cok heyecanlı:))darısı hemencik başına:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_güzin ;
evet canım ya keşke sıkmasak kendimizi ama elde değil malesef.
gerçi ben bikaç gündür pek bi rahatım hayır olsun :))
az kaldı yeni evden yazıyorum demeye gerçekten :))
heyecanlanmaya başladım sanki :))

NEFES dedi ki...

nerden tuttun evi çok merak ettim.
Sonunda kavuşuyorsun Ankara'ya.
Baba evinde yaşadın yıllarca hiç özlem duyma.
Ben geri döndüm.Herşey burada çok zor.
İnsanın KENDİ evi gibi yok.

.ankara düşleri. dedi ki...

_nefes ;
dikmenden tuttum canım daha doğrusu öveçlerden.
evet sonunda kavuşuyorum ama içim bi tuhaf.
hem mutluluktan uçuyorum hem de annemden babamdan evimden ayrılmak zor geliyor.
insan kendi evini kurunca herkes özlemezsin alışınca evine oraya gidince evine dönmek istersin diyor herkes böyle diyorsa vardır bi bilinen.
en canlı şahit sensin işte.

çok zor bi dönem geçirdin.
o kadar üzüldüm ki canım benim,
neden oldu niçin oldu bilemeyiz ama hayırlısıdır inşallah ikiniz için de...