27 Haziran 2011 Pazartesi

Beklenen Güne Saatler Kala :))


Edirne'deki düğünümüze saatler kaldı...
Yazıyı otomatik ayarladım,yazı yayınlandığında ben kuaförde olacağım kısmetse...
Bu gece gelinlikle çıkacağım evimden,yuvamdan...
Gece düğünle başlayacak,gecenin ortalarında bindallımı giyeceğim ve kınam yakılacak Allah'ımın izniyle...

Durup durup evin her bi köşesine bakıyorum,mutfak tezgahına,salonun kapısına,koltuklara,annemlerin odasına ve en önemlisi odama,bana ait olan her dolapta her çekmecede bana ait eşyalar dolu olan odama...
İçim sızlıyor...
Çok garip bir his...
Hem çok mutluyum...
Hem de değişik bir his var yüreğimde...
Ama güzel bir his...
Düğünden sonra teyzemlerde kalacağım bizim buralarda gelinin düğünden sonra gelinlikle kendi evine dönmesi uğursuzluktur derler...
Gerçi ben bindallımla olacağım gecenin sonunda ama olsun gene de dönmeyeceğim malesef ki...
Yani evdeki son gecem,yatağımda uyuyacağım son gecem...
Bundan sonra Allah'ın izniyle biricik kocamla geleceğiz baba ocağına...

Hatta arabaya binince arkana dönüp sakın bakma diye sıkı sıkı tembihledi annem.
Çünkü annem de çok iyi biliyor ki benim huyumdur çarşıya bile çıkarken en az 3 defa dönüp evin camlarına bakarım.
Ne garip huylarım var :))


Neyse ne diyorduk bu gece düğünümüz var dostlar,bekliyoruz :)))

18 yorum:

Nalan dedi ki...

duygulandım yazını okuyunca, herşey gönlünce olsun.Tüm mutluluklar yanında olmasını dilerim..

S♥A dedi ki...

canımcım herşey çok güzel geçsin inşallah.Düğün kına biarada demek sizde de.Ben de öyle düşünüyorum,nasıl oluyo yorumlarını yaparsın dönüşte ,) Düğünden sonra babaevine gitmenin uğursuzluk olduğunu ilk kez duydum ben de öyle yapacaktım,bi düşüneyim en iyisi :) mutluluklar tatlım..

GÜZİN dedi ki...

canım benim sabahtan beri aklımdasın bugün düğün var dedim kalktım aklıma geldin umarım herşey dilediğindende güzel olur:) daha mail atcam sana canım..

hayat güzel dedi ki...

herşey ağız tadıyla olupbitsin inşallah:) çok güzel bi gelin olacağına eminim:)
çok şanslısın gelinliğini 2 kere giyip hevesini alacaksın:)

GÖNÜL dedi ki...

mutluluklar diliyorum

a. gizem dedi ki...

cooook sevindım allah tamamına erdırsın :)

tubitos dedi ki...

canımmm inşallahh herşey gönlünce olur inşallah çok eğlenmişsindir.. eminim prensesler gibi olacaksınn.. kendini özletme hemen gel olur muuu çoookk mutlu ol çoookkk

Miss Sensible dedi ki...

Canım benim, düğünler bitti artık hadi geçmiş olsun. Ben balayından döndüm bilen:))
Artık kendi evimdeyim, çok güzel bir duygu..
Düğün detaylarını merakla bekliyorum..

mor atölye dedi ki...

allah bir yastıkta kocatsın. Ümür boyu mutluluğunuz ilk günkü gibi olur inşallah...

S♥A dedi ki...

ya canım nerdesin sen merak ettik???

.ankara düşleri. dedi ki...

_Nalan
çok ama çok teşekkür ederim :))
emin ol bütün mutluluklar benimle bin şükür :))

_S&A
canım çok ama çok teşekkür ederim.
herşey iki düğün de çok güzel oldu :))
darısı başına inşallah :)))
bi ara anlatıcam söz :))

_Güzin
canım arkadaşım çok ama çok teşekkür ederim :))
herşey çok güzeldi güzel dileklerin için çok sağol tatlım.
mailini okudum bi ara yazıcam çok duygulandırdın beni :))
iyi ki varsın :))

_Hayat Güzel
aynen dediğin gibi oldu bitti tatlım :))
ağız tadıyla :))
mütevazi olamayacağım çok ama çok güzel olmuştum :))
iki kere giydim ama hala doyamadım desem :))

_Gönül
çok teşekkür ediyorum :))

_a.Gizem
sağol tatlım aminnnnnn :)))

_tubitos
çok sağol canım benim evet herşey çok güzeldi düğün benim dedim tadını çıkardım bol bol :))
evet prenses gibiydim :))
başkalarının yalancısıyım :P
gelicem yakında özledim hepinizi :))

_miss sensible
sağol canım sana da geçmiş olsun :))
ben de evimdeyim gerçekten harika bir duygu:))
detayları anlatıcam bi ara rehavetim bi bitse :))
gerçi bgn okudum sana da aynısı olmuş yalnız değilmişim sevindim :))

_mor atölye
aminnnnnn :)
çok teşekkür ederim :))

_S&A
canım benim sağol merak etmişsin :))
nasıl mutlu etti beni yorumun:))
buralardayım ama yazasım yok yaz rehaveti bastırdı dönücem ama söz :)))
çok öpüyorum seni :))

tubitos dedi ki...

canım nerelerdesin yahuuu

.ankara düşleri. dedi ki...

_tubitos
canım benim buralardayım hep okuyorum ama yazamıyorum yorum bile bırakamıyorum düğün rehaveti yaz rehaveti inşallah dönücem en kısa zamanda ben de çok özledim sizleri :))

Elifinelizi dedi ki...

ne güzel mutlu biri daha :) herşey gönlünce olsun

.ankara düşleri. dedi ki...

_elifinelizi
çok ama çok sağol:))

bir tutam kekik dedi ki...

ne kadar güzel anlatmışsın canım benim duygulandırdın beni...
bizimde düğünümüz 27 haziranda olmuştu:)
13 yılı devirdik biz Allah,ın izni ile...
sanada nice uzub yıllar diliyorum sevdiceğinle:)
mutluluğunuz daim olsun...

hande ne yapıyor? dedi ki...

minik kuş nerelerdesin yazsan ya artık? alıştın mı ankaraya nasıl geçti düğünler:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_bir tutam kekik
:))
ne güzel bir tesadüf :))
Allah sizede bize de uzun sağlıklı mutlu ömürler verisn inşallah :))
çok teşekkür ederim :))

_Hande ne yapıyor
canım handecim :))
buralardayım hep yaıcam diyorum bir türlü olmuyo herkes yaz artık dön artık diyo iyi ki varsınız sizleri öyle seviyorum ki :))
dönücem inşallah :))
düğünler harikaydı canım hepsi çok güzeldi şükürler olsun.
daha da güzelleri sana kısmet olur inşallah bitanem:)