17 Haziran 2011 Cuma

Gelin Ayakakbılarım

Çok uzun zaman oldu yazmayalı neler oldu neler o zaman zarfında :))
Çok yoğun ve bol koşturmacayla geçiyor günlerim:))
Düğüne geri sayımda mutlu sona yaklaşıyoruz :))


Gelin ayakkabılarımı alalı epey zaman oldu halbuki ama ben gene son ana kaldım yayınlamakta :))
Hep gelin ayakkabısı olmasın daha sonra da giyebileceğim bi ayakkabı olsun dedim.
Hatta sevgili Meyra'yla da konuşmuştuk bu konuda.
Ama ne yaptım gittim tam gelin ayakkabısı aldım:))
Ama ne yapabilirim ilk gördüğüm anda işte budur dedim :))







Hep üzerinde kocaman bi taşı olsun dedim:))
Bulamadıkça üzüldüm ama Allah gönlüme göre buldurdu en sonunda :))





biraz fazla yüksekler ama gene de çok şıklar:))


Bir ayakakbı da kayınpederim almış.Ben hep altın tozu gibi bi renkte olursa daha sonra da giyeim diyordum sağolsun o da görüp beğenmiş bir tane ve almış.
O da çok şık ama şu an Ankara'da.O yüzden de fotoğrafı yok malesef elimde.
O daha alçak topuklu gecenin ilerleyen saatlerinde onu giymeyi düşünüyorum bir de bindallımın altına onları giyeceğim.Bindallımın işlemeleriyle aynı renkte çünkü :)) 



ve son olarak ayakkabımın altına isim yazdırmak isteyen ?????




20 yorum:

GÜZİN dedi ki...

kuzumm hayırlı olsun ayakkabıların içine sinmiş cok sevindim, kayınpederinde cok düşünceliyms canım oh ne güzel ikinci ayakkabılarında hazır, kolaylıklar diliyorum tatlııım:) herşey gönlünce olsun cok az kaldı:)

Nalan dedi ki...

bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)
güzelmiş...

.ankara düşleri. dedi ki...

_güzin ;

sağol canım arkadaşım :))
evet o kadar beğenerek aldım ki anlatamam :))
Kayınpederim gerçekten çok ince düşünceli bir insan bazen bizim düşünmediğimiz veya ertelediğimiz veya boşver almayalım dediğimiz şeyleri bile gidip alıp getiriyor:))
valla sağolsun ailelerimiz hepsi ne diyelim :))

_nalan ;
çok teşekkür ederim :))

S♥A dedi ki...

çok güzelmiş canım hele bir de rahatsa süper.İnşallah herşey gönlünce geçer.:)

Meyra dedi ki...

canım benim önemli olan senin ne istediğin ve neyi beğendin kendini şımartıp istediğini almakla özgürsün:)) unutumayacağın kadar güzel anlar bıraksın cici ayakkabıların güle güle giyin...

.ankara düşleri. dedi ki...

_S&A ;
çok sağol tatlım daha güzeli senin olsun inşallah :))
valla bayağı yüksekler ama platform olduğu için sorun yaşamam diye umut ediyorum yaşarsam da başka var nasılsa değiştiririm :))

_meyra ;
dimi valla ya canımsın :))
inşallah meyracım çok teşekkür ederim :))
çok öpüyorum seni :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

çok şıkmış ben çok beğendim:) Topuk boyunu da ayrıca beğendim:) beni yazabilirsin kuzucum:) Eğer yer kalırsa:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_hande ne yapıyor ;
çok sağol fıstıkım daha güzeli sana kısmet olsun inşallah :))
valla topuk boyu beni aşıyo ama alışıcam artık topukluya bıktım artık topuklu giyen hatunlara imrenmeye ben de alışmak istiyorum :))
seni en kolay silinecek yere yazıcam ben hem de kocaman harflerle :))
aynen böyle bak ; ''HANDE'' :))
öpüyorum çok çok :))

Defne Soysal dedi ki...

Ayakkabıları görünce aklıma the wizard of OZ filminde Dorothynin giydiği sihirli ayakkabılar geldi. Evine dönmek istediğinde gözlerini kapayıp ayakkabıların topuk kısımlarını üç kez birbirine vuruyordu ve dileği gerçekleşiyordu. Unutma bunu:))

.ankara düşleri. dedi ki...

_defne soysal ;
bunu unutmiycam defne :))
çok sağol ;)

Miss Sensible dedi ki...

Canım benim güle güle giy. Ben de normal bir aykkabı almak için çıktım ama tam gelin ayakkabısı aldım :))
Bu arada düğünüme 5 gün kaldı :))

.ankara düşleri. dedi ki...

_miss sensible ;
çok sağol canım benim :))
sen de güle güle giy inşallah :))
inanmıyorum en kadar az kalmış :))
gerçi benimkini de azıcık kaldı :))

NEFES dedi ki...

benim ismimide yazabilirsin
bu gün davam sonuçlandı :((

.ankara düşleri. dedi ki...

_nefes ;
inan çok üzüldüm yaşadığın bu dönemde.
ne diyeyim hayırlısı olsun senin için.
yazarım tabi eğer sen istersen.

AssoRTieK dedi ki...

:)serpil

.ankara düşleri. dedi ki...

_assortiek ;
yazıcam :))

a. gizem dedi ki...

ne guzel ne mutlu gelişmeler olmussss seni bıraktıgımdan beriiii :)
cok sevindim
cok az kalmıs
Allah tamamına erdirsin canım

.ankara düşleri. dedi ki...

_a.gizem ;
evet canım çok çok güzel şeyler oldu hayatımda sen yokken buralarda :))
arada yorum bıraktıkça o kadar mutlu ettin ki beni aslında:))
çok az kaldı burdaki düğün 27 sinde ankaradaki düğün 1 temmuzda :))
çok heyecanlıyım :))

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım ya kıyamam ne kadar güzel mutluluklar dilerim sana gelin ayakkabımın çok güzelmiş walla bayıldım:)esraaaa:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_moda ve hobi perisi ;
çok sağol canım daha güzelleri senin olsun inşallah :))
yazıcam merak etme :))