2 Haziran 2011 Perşembe

Çeyizler Serildi :))

Anneciğimin yoğun uğraşları,el emeğini,göz nurunu döktüğü çeyizlerim
Yıkandı ütülendi ve görücüye çıktı :))
Bizim buralarda adettir aslında her yerde vardır bu adet de çoğu kişi yapmaz.
Biz geleneklere bağlı,yaşaması için çaba gösteren bi aileyiz.
Tabak çanakların hepsi gitse de yuvama ev tekstili adına ne varsa hepsini serdik eşimiz dostumuz akrabalarımız görsün diye :))
Salon bayram yeri gibi :))


Cumartesi nişanlım gelecek kısmetse çeyizleri almaya.
Sandık üzerine minik kuzum oturacaktı ama malesef o olmayacak haftasonu
Kuzenim ben gelirim oturum sandığın üzerine bahşişimi de alırım diyor :))
Pazar da beraber Ankara'ya gidicez.
Düğün bayağı bayağı yaklaştı:))




Ve her birinde anneciğimin ve anneanneciğimin emekleri olan çeyizlerim :))
(bir de kendi yaptığım seccadelerle bir tanesini ablamın yaptığı bir seccade var :)) )
(ailece hamaratız :) )










seccadeler,pike takımları,bornoz takımı,havlular,yelek ve şallar,gecelikler...
sehpanın üzerindeki kırmızı örtü buzdolabı örtüsü tasarım ve hazırlama bana dikim anneciğime ait :))








genel bakış :))






Kırmızı fiyonklarla da bağladık yorganlarımızı yastklarımızı adet yerini bulsun :))







dantel salon takımları,en sağdaki delik işi salon takımı...








mutfak takımları,el bezleri,tepsi örtüleri,yeni aldığım çay tepsisi takımı...





dantel yatak odası takımları....yatak odama en uygun olan gri simli takım annemin çeyizinden:))





ve anneciğimin şaheseri dantelli mutfak perdelerim,üzerinde buzdolabı örtüm....
bu takımın şömentablası ve raf örtüleri var.
hepsi çok güzeller...
yeni gelin evine danteller yakışırmış aile heyetindeki bayanlar buna karar verdi ilk bu cicileri sericem :))
sonra kırmızılara geçicem kısmetse :))







veeeee en kıymetlim...
sofra takımım...

kullamaya kıyamayacağımdan eminim ama bi yandan da kullanmak için sabırsızlanıyorum :)

kocaman ailemiz ilk bir araya geldiğinde sermez miyim ben bu güzelliği soframa :))



kocaman bi maşallah dersiniz dimi :))



herkese sevgiler ve hayırlı kandiller ...


20 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne güzel çok az kaldı heyecanla beklediğin anlara :)) her birini keiyfle kullanman dileğiyle

zoo dedi ki...

Maşallahhh... :D

S♥A dedi ki...

Maşallahhhhhhhhhhhhhhhh ,) Yapanların ellerine sağlık,ne kadar güzel.benim çeyizimde hiç elişi yok gibi :) herşey hazır,bunlr çok kıymetli,güzel günlerde kullan canım

tubitos dedi ki...

canım maşşalah size döktürmüşsünüz valla. elinize sağlık =)) biz de artık böyle şeyler pek yok sermek istesek de serecek pek birşey yok senin gibi.. güle güle iyi günlerde kulllan cicilerini

hayat güzel dedi ki...

kocaman MAŞALLAH tabiii:) annenin ve ananenin ellerine sağlık, canım benim hepsini güzel günlerde huzurla kullan:) ben edirnede okudum,trakyalı çok arkadaşım var, o yüzden iyi biliyorum sizin adetlerinizi:) çok da iyi etmişsiniz gelenekleri sürdürerek:)

hiç gelmeyecek sandığımız günler ne çabuk geliyo:) hayırlısıyla atlatırsın umarım düğününü:)

levanten dedi ki...

Canım benim allah güle güle kullanmayı nasip etsin inşallah.
Sandık üzerine kuzun oturamıyacak ama bizdeki yemek takımını enişte bey almaya gelmezse misafir flan ağırlayamayacaksınız:))))Bence bir an önce bize de gelsinde çeyizinin bizde kalan parçalarını alırken kuzucuk oturacak ama...
Size bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.
Bir yastıkta kocayın inşallah....

Nalan dedi ki...

maşallah :) Ne güzel adetlerimizi yerine getirmişsiniz.

.ankara düşleri. dedi ki...

_burcu ;
evet canım çok az kaldı çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :))

_zoo ;
canım :))
kırk bir kere :))

_s&a ;
sağol canım benim :))
evet o kadar kıymetliler ki çok sağol :))

_tubitos ;
:))
çok sağol canım benim.
demiştim sana annem pek maharetli diye :))
sen de her cicini güle güle kullan :))

_hayat güzel ;
canımmm sağol :))
çok teşekkür ederim inşallah :))
aaa ne güzel biliyorsun az çok bizim buraları :))
evet zamn çok hızlı akıyo hızına ben de yetişemiyorum :))
inşallah canım çok sağol :))

_levanten ;
ablammmmmmm...
inşallah...
evet kuzum yok sen yoksun bi kanadım kırık sanki:((
oturcak tabi kzuum eniştesi hazırliycak bahşişi :))
çok sağol canımıniçi amin inşallah :))

_nalan ;
çok sağol :))
evet getirdik çok da iyi ettik bence çok güzel oldu :))

levanten dedi ki...

Canım bende yanında olmayı çok isterdim...
bende burda sulugözleri oynuyorum...
Kuzunun bu hafta sonu yılsonu gösterisi olmasaydı izin alıp gelmeyi düşünüyordum ama...
biliyorsun ki 2. dönem yuvada baya yol kat etti ve çalışmalarada katıldığı için onu görmek istiyorum tabii oynamıycam işte demesse:))))
Kalbim her zaman seninle benm canım kardeşimm...

MODAVESAİRE dedi ki...

maşalh canm maşalh:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_levanten ;
biliyorum burda olmayı ne kadar çok istediğini ama biliyorum ki aslında sne benimlesin her zman...
hiç bırakmayacaksı elimi.
seni çok seviyorum ablacım,iyi ki varsın...

_modavesaire ;
sağol canım benim :))

zeynep dedi ki...

Maşalah nasıl da çoklar..Allah güzel günlerde kullanmanı nasib etsin canım..ama bunları hangi dolap hangi yatak altı alır ki:))

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

maşallah canım :)çok güzeller

.ankara düşleri. dedi ki...

_zeynep ;
amin canım benim :))
valla zeynepçim ben de kara kara aynı şeyi düşünüyorum nerelere koyucam bunları :))

_moda ve hobi perisi ;
sağol canım benim daha güzelleri senin olsun :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

maşallah arkadaşıma nazar değmesin:) Kazasız belasız hayırlarla alın gelin çeyizini inşallah:) Bizde de adettir serilir böyle

.ankara düşleri. dedi ki...

_hande ne yapıyor ;
canım arkadaşım çok sağol :))
amin hayırlısıyla geliriz yerleşiriz inşallah :))
ne güzel sizde de seriliyomuş sıra sana geldiğinde hayırlısıyla çağırırsın beni olur mu :)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Koskocamaaaaan maşAllahhh canımmm
Annenin ailenin senin ellerinize emeğinize sağlıkk, iyi günlerde sağlıkla huzurla kullanman dileğimle
herşey çok güzel görünüyor...

NEFES dedi ki...

maşallah ağız tadıyla mutlulukla huzurla kullanımasını nasip etsin allah.

.ankara düşleri. dedi ki...

_nefes ;
amin canım benim inşallah...

_pembe esinti ;
çok teşekkür ederim çok sağol :)))))

Sena'nın annesi dedi ki...

Tüm çeyizine defalarca baktım herşey muhteşem ve özenilmiş.
Özenle hazırlıklarını yaptığın yeni yuvanda bir ömür boyu mutlu olmanı dilerim.

Sevgiler...