17 Ağustos 2011 Çarşamba

VE BİZ EVLENDİK ....


ve biz evlendik...

hayallerimiz gerçeğe dönüştü...

ankara düşlerimiz gerçeğimiz oldu :))

darısı tüm bekarlara :))


Evleneli 1.5 ay oldu ama bir türlü bloğuma dönemedim.
Yazamadım yazamadıkça daha da koptum yazmak isteyince de nerden başlasam kestiremedim:)
Geçen süre zarfında her bir noktasını özenerek döşediğimiz yuvamıza yeni hayatıma yeni düzenimize iyice alıştım:)
İnsanın bir evi kendi başına çekip çevirmesi anne babası olmadan bir düzen kurması değişik bir duyguymuş...
Yepyeni bir yuvada sevdiğinle mutluluk duvarları örmek hiçbir şeyle değişilemezmiş onu anladım :))
Halimize binlerce şükürler olsun....

Ayrıntıları daha sonra anlatacağım zaten şimdilik bir kaç foto ekleyeceğim merak eden tüm arkadaşlarım için:))

Blogla ilgilenemediğim süre zarfında çok sevgili blog arkadaşlarım mailleriyle mesajlarıya hep nerelerdesin diye sordular:))
Birbirimizi tanımasak da insanın merak edilmesi ne güzel bir duyguymuş...
Düğün hazırlık sürecinde yanımda olan tüm arkadaşlarım hep yanımdaymış onu anladım:))
Bütün blog arkadaşlarıma içtenlikleri iyi dilekleri ve sevgileri için teşekkür ederim :))
iyi ki varlar....
iyi ki tanışmışız :))

ve düğünümüzden birkaç kare...




Edirne... Kuaförden çıkıp evime giderken....



Ankara.... Nikah sonrası :))
en sonunda attık imzayı :))))



Ankara... masamızın önünde akrabalarla fotoğraf çekilirken



Ankara... Nikah sonrası ilk dansımız biterken...


Ankara... 
(saks mavi tuvaletli canım annem...
çok net çıkmamış tuvaleti ama çok harikaydı her zamanki gibi...)



Ankara... Gelin odasının önünde :)


ayrıntıları da yazacağım ama şimdilik bu kadar :))
bu sefer arayı açmayacağım söz :)))


31 yorum:

mimozayım dedi ki...

hayırlı olsun, yeni yuvanda ömür boyu mutluluklar..

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Csnımmmmmmm mutluluklarrrr..Ne kadar sevindim anlatamam.

gelinyolu dedi ki...

canımm ömür boyu mutluluklar :)

hayat güzel dedi ki...

nihayet tatlım yaa:)) çok doğru, evlendikten sonra yeni düzene alışmak zor,blogu boşlaman normal,ben daha yeni yeni dönüyorum buralara:) sen maşallah alıştım diyosun:)

tebrik ederim canım, mutluluğunuz bi ömür sürsün:) gelinliğinin etek kısmı çok güzel duruyo, dantelli tüllü falan:)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Bir yastıkta kocayın, mutlu mesut:)))

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

Allah hayırlı uğurlu etsinnn bir yastıkta kocatsın inşallah:)

Elifinelizi dedi ki...

Mutluluklar diliyorum

tarih84 dedi ki...

mutluluklar dilerim:)

Miss Sensible dedi ki...

Canım benim, sonunda döndün aramıza. Her gün bişeyler yazmışmısındır diye bloguna bakıyordum :))
Tekrar hayırlı olsun.. Tüm detayları beliyoruz. Bak benim de 1,5 ay oldu :)) Ne güzel bir şey dimi insanın kendi yuvası olması :)

tubitos dedi ki...

canımmm çook sevindim seni böyle görünce iyice meraklandırmıştın bizi. ne kadar güzel bir gelin olmuşsun, gelinliğine bayıldım kabarık kabarık tam benim istediğim gibi. üstüdenki duruşu çok güzel..

herşeyin güzel gitmesine ve mutlu olmana çok sevindim. lütfen arayı açma artık sık sık post bekliyoruz. özellikle düğün ve dekorasyon detayları :)

tebrik ederim tatlım allah bir yastıkta yaşlanmayı nasip etsin mutluluklar hep sizinle olsun .. öpüyorum çok

birtutamkekik(ayşegül) dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun:)
sevgiler...

n@zo dedi ki...

Mutluluğunuz, huzurunuz daim olsun..

S♥A dedi ki...

hoşgeldin aramıza ve Ankaraya tatlım ;) Gelinliğini görünce göğüs altı taşı olan bir gelinlik aldığım için sevindim.Çok yakışmış ve çok güzel olmuşsun.Ömür boyu mutluluklar dilerim..

lillarelli dedi ki...

bu güzel mutluluk bir ömür boyu sürsün inşallah :)
http://lillarelli.blogspot.com/

GÜZİN dedi ki...

ayyy inanmıyorum kimler gelmiş post yapmıs yaaa sonundaa görebildik resimlerini:) canım benim cok güzelsin gelinliğin inişi alttaki işlemeleri harika canım maşallah cok tatlı olmussunuz sizz:=) bloguna adını veren sehre yani bizim ankaramıza hoşgeldiin yeni yaşamın güzelliklerle dolsun bide bizimle paylaşm yapmayı unutturmasın sana:=))
özlemişim canm...

esved dedi ki...

ayy görünce ne şaşırdım canım rabbim mesut etsin sonsuza kadar...

.ankara düşleri. dedi ki...

_mimozayım
çok teşekür ederim.
amin...

_mkblkonsept
canııııım çok ama çok sağol :))

_gelinyolu
çok sağol tatlım :))

_hayat güzel
nihayet dimi :))
çok teşekkür ederim tatlım amin inşallahh:))
gelinliğimi beğenmene sevindim :))
ben de o dantellerle kavarık tüllere tav olmuştum zaten :))

_ballı lokmam
aminnnnnn inşalllah :))))

_pembe ajandanın sahibesi
amin canım benim amin inşallah :))

_elifinelizi
çok teşekkür ediyorum :))

_tarih84
çok sağolun :))

_miss sensible
gerçekten mi canım benim çok sağol arayı çok açtım özlettim ama ben de çok özledim sizleri :))
çok ama çok teşekkür ederim:))
gerçekten bambaşka bir duyguymuş :))))

_tubitos
canıııııım beniiim :))
iyi ki varsınız valla şımardım bugün kendimi ne kadar iyi hissettirdin bana güzel sözlerinle.
gelinliğim çok içime sindi benim inşallah seninki benimkinden de güzel olur ve daha çok içine siner:))
postlara hız vermeye çalışıcam inşallah :))biliyorum meraktasınız :))
tekrar çok teşekkkür ediyorum tubitosum darısı başına inşallah :))
ben de öpüyorum çok :)))

_bir tutam kekik
çok teşekkürler :))

_nazo
amin nazocum çok sağol canım :))

_s&a
sağol canım benim :))
valla gelinliğimden ben çok memnun kaldım inşallah sen de öyle olursun çok havalı duruyo o taş zaten sana demiştim taşlı model al diye :))
darısı başınıza inşallah canım güzel ve içten sözlerin için teşekkür ederim canım benim :))

_lillarelli
amin çok teşekkür ederim :)))

_güzin
:)))))))
canım benim :)))
çok teşekkür ederim tatlım :))
şımardım bak :))
tekrar hoşbulduk canım güzincim :))
inşallah bundan sonra daha sık yazıcam :))
ben de çok özlemişim böyle burdan yazışmayı sizlerle biliyo musun:)))

_esved
amin çok teşekkür ederim :)))))

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım hoşgeldin walla özlettin kendini iyi ki geldin.bu arada mutluluklar dilerim size..eve alışmak zorlu bir süreç yeni alışkanlıklar yeni eşyalar ve yeni bir hayat:)çokkk da güzel bir gelin olmuşsun maşallah:)

hande ne yapıyor? dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun:) Çok güzel olmuşsun. ayrıca hoşgeldin:) Evini anlat bize kınayı anlat düğünü saçını makyajını her şeyi anlat işte:)

3kişilikDünyam dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun, mutluluğunuz daim olsun..

.ankara düşleri. dedi ki...

_moda ve hobi perisi
canım çok ama çok teşekkür ederim darısı başına :)))
valla ben de çok özlemişim sizleri :))

_hande ne yapıyor
canım benim çok sağol :)))
hepsini anlatıcam yavaş yavaş :))
içimde ne varsa dökücem kelimelerimi buraya :))

_3 kişilik dünyam
aminnnnn çok ama çok teşekkür ederim :))
bloğuma hoş geldiniz:)
ben de sizin bloğunuza uğradım pek bi sevdim hikayenizi:))

ayci dedi ki...

bi sürü bi sürü mutluluklar dilerim ;)

AssoRTieK dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyoruz:)

sedaca dedi ki...

cannıımmm, çok ama çok mutluluklar diliyorum sana :))

NEFES dedi ki...

Çok mutlu huzurlu sağlıklı yıllarınız olsun beraber yaşıyacağınız.
Edirnede ve ankarada aynımı saçları yaptırdın farklı olsalardı canım

.ankara düşleri. dedi ki...

_ayci
:))
çok sağol tatlım :))

_assortiek
:))
gelecek :))

_sedaca
çok sağol sedacım :))

_nefes
çok sağol canım benim:=))
iki yerde de birbirine çok benziyordu klasik topuzdu ama birbirinden farklıydı.
klasik topuzun gelin başına daha çok yakıştığını düşündüğüm için vazgeçmem mümkün değildi:))

Çılgın Mevdoş dedi ki...

BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLİYORUM.

Meyra dedi ki...

hayırlı olsun canım, ömür boyu mutluluklar sizinle olsun:))

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Ömür boyu mutluluklar dilerim.

madammoda dedi ki...

Canimmmm cok tebrik ederim, ben kacirmisim yauuu, bu zaman oldu ancak goruyorum kusuruma bakma nolur. Cok guzel bi gelin olmussun, bak hayallerin bir bir gercek oluyor. Mutlulugun dain olsun tatlim, sevgiler ;))

Moda Kulisi dedi ki...

omu boyu mululuklar dilerim bende...

http://moda-kulisi.blogspot.com/

bu arada ben de blog dunyasına yenı katıldım, sen de bloguma katılırsan cok sevınırım.