5 Eylül 2011 Pazartesi

Bayram Sonrası

Bir Ramazan Bayramı daha bitti ben bayramda memleketimde olduğum için yazmaya fırsatım olmadı geç de olsa herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun.


Evleneli 2 ay oldu o süre zarfında gitmedim evime.
Ama çok uzun geldi bana 2 ay.
Hasret tavan yapmıştı.
Herkesin kokusunu özlemiştim o derece yani.
Sonra eşimin tatili başladı ve biz daha cuma gecesi yola çıktık :)


Ben artık aştiden bıktım bu hasretin başlangıç ve bitiş noktası gelmek istemiyorum diyordum eşime ama o gece aştiye nasıl heyecanla gittik anlatamam :))



Üstelik bu sefer ilk defa eşimle gidiyordum evime onunla gitmek çok ama çok daha heyecanlıydı:))
İşte mutluluk buydu yanımda sevdiğim adam elim elinde ve biz ailemin yanına gidiyoruz...
Yıllardır hayalini kurmuştum...
Gerçekleşmesi heyecan vericiydi:))




Yıllardır aştiye gelip giderim özellikle gece yolculuğu çok yaptım ilk defa böyle bomboş gördü-m-k ve şok olduk.
Hatta eşimin kardeşi arabayla bıraktı bizi aştiye konya yolundaki alt geçidin orda  iner ordan yürürüz arabayı hiç sokma şimdi çok kalabalıktır geç kalırız dedik ama bomboştu bildiğin bomboş çok ilginçti.


Sonra uyuya uyana istanbulda minik kuzumla ablamı da yanımıza katarak birbirimize bol bol sarılarak yola devam ettik.
Nasıl özlemiştim kuzumu öptüm,ısırdım,kokladım hep sarıldım :))
Ben de seni çok özledim teyzecim demez mi bir de :)))




En sonunda şu tabelayı gördük "9" yazıyordu :)
Doğup büyüdüğüm şehre,evime,anneme,babama sadece 9 km kalmıştı.
Nasıl bir heyecan bastı anlatamam...


Sonrası bol sarılma,bol gülüşme,bol eğlence,azıcık duygusallık ve mutluluk gözyaşları :)
Bol yemek bol sohbet bol akraba ziyareti...
Çok ama çok özlemişim herkesi...


Bayramda çikolata kutularımızı elimize alıp büyüklerimize el öpmeye gittik :))
Herkes bizi çok ama çok özlemişti :))

ailece bol sohbetli enfes kahvaltılar yaptık :)))


Ben çok özlediğim için bol soğanlı kıymalı börek aldık.
Bizde adet gibidir bazı geceler karnımız acıkınca yıllardır bir börekçimiz var gideriz ordan börek alırız ama saat illa ki 12'yi geçecek alıp yemek için :)))

Bayramın ilk gecesi bayram yemeğimizi yedik keyifle :)
nasıl özlemişim annemin yaptığı kavurmayla pilavı...
Afiyetle yedim :))

Özlediğim ne kadar yiyecek varsa vakit yettiğince annem yaptı biz yedik :))
kurabiyesini,baklavasını,köftesini,mancasını herşeyini özlemiştim annemin...

Tabi tatil bu çabucak geçti bitti bayramın üçüncü günü Ankara'ya döndük evimize.
Elimiz kolumuz doluydu.
Annem reçeller,konserveler,marmelatlar,salçalar,turşular domates suları,vişne suları neler neler koydu yanımıza:)
Hatta abartıp 5 kiloluk bir peynir tenekesi bile koydu.
Bizim oraların  keçi peyniri çok lezzetli olur ve babam özel sipariş vermişti hepimize.
Bu kış pek lezzetli geçecek bizim evde anneciğim ve babacığım sayesinde :))

Sonra Ankara'da kayınvalidemlerle bayramlaştık burda da bayram yemeği yedik afiyetle,kalabalık sofralar her zaman bayram coşkusunu arttırıyor:))

Bir baktık ki tatilin sonuna gelmişiz 9 gün hiç anlamadan bitti gitti malesef :))

Dün gece yemekler eşimdendi ben sadece yardım ettim ona bir de bulgur pilavı pişirdim:))
Başbaşa yedik afiyetle:))
Nasıl özlemişim köz biberle domatesi :))
Ellerine sağlık bitanem :))
Çaya da kayınvalidemler geldi.


Bu da bizim balkondan bu sabahki Ankara...
Ne kadar temiz ne kadar ferah ne kadar güneşli görünüyordu Ankara...

Her şeyden biraz biraz karışık bir post oldu ama kısa bir özetti aynı zamanda:)

 ve son olarak bugün pazartesi...


herkese mutlu haftalar...






15 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Kavuşmalar ne kadar çoşkulu ise ayrılmalar da bir o kadar zor oluyor uzakta yaşayınca.Yazını okuyunca anılar canlandı gözümde,ilk geliş ne tuhaf oluyor,evin odan sanki bir başka oluyor..Bir ömür mutlu olun inşallah tatlım.İyi haftalar..

Sümeyye dedi ki...

canım Allah mutluğunuzu daim etsin,herşeyin yolunda gitmesine çok sevindim :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_aktüelmoda,
çok sağol tatlım :)
kesinlikle katılıyorum sana ilk gidiş bambaşka oldu.
kavuşma anı ayrılma anı ise bi başkaydı ikisinde de hem mutluluk hem hüzün vardı.
biz mutlu olalım da yollar aşılır.
sana da iyi haftalar canım:)

_sümeyye,
çok sağol canım benim aminnnnnn.... :)

zeynep dedi ki...

Bayram dönüşleri hep benzer, anneler hep dolduruyor kızının evini..biz de reçellerle yufkalarla döndük evimize..nasıl ilaç gibi geliyor diğmi o anne elinden çıknlar, birdaha onların zahmetine girmiyorsun evde, nasıl olsa annem yapmıştı var almamıza gerek yok diyorsun.. Nekadar şanslıyız..

hayat güzel dedi ki...

ane evine gitmek güzel ama geri dönüşfaslı yok mu... göz yaşlarıyla...

anne yapımı mamalar... oohhh afiyetle yersiniz mis gibi:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_zeynep,
kesinlikle zeynepçim çok ama çok şanslıyız:)
herşey hazır evde kış için daha yaptıklarının hepsini getiremedik bile :))sürekli yapıyor canım annem:))
çok ama çok rahat edicem anneciğimin sayesinde sen de benim gibi şanslılardansın ne mutlu sana da :))
inşallah bizim çocuklarımız da bizim kadar şanslı olur:))

AssoRTieK dedi ki...

walla merakla bekliyodum düğün sonrasını,sanki bende seninle o anları yaşadım,benimde evlenip uzağa gitme ihtimalim war,bi tuhaf oldum walla,çok mutlu ve çok sağlıkı yaşayın bir ömür beraber inşallah,yaz yine açma arayı:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_hayat güzel,
evet hem de nasıl misss :))
gerçekten dönüş faslı en kötüsü gözyaşı gözyaşı...
sen şanslısın ama aynı şehirdesin annenle bizim aramızda 9 saatlik mesafe var :(
neyse gönüller bir olsun da o yeter bize...

_assortiek,
:)
canım benim çok sağol:)
düğün sonrası bu iki ay nasıl geçti anlamadım açıkçası:))
sevdiğin insanla aynı evi aynı hayatı paylaşmak gerçekten çok güzelmiş.
uzağa gitme ihtimaline üzüldüm ama mutlu olacaksan hayırlısı olsun.
gidiş gelişler zor ama gene de herşeye alışıyo insan işte:)
sen de çok mutlu yaşa inşallah çok mutlu olursun bu ihtimalle :))))
yazıcam inşallah :))

pembe mor alg dedi ki...

2 gün önce ben de ankaradydım ama aştide kayboluyodum okadar kalabalıktı yani:)ayrı bir havası var ankaranın bu yüzden çok şanslısın tatlm

tubitos dedi ki...

canım benim hoşgeldin ne güzel vakit geçirmişsin ailenle inşallah kavuşmalarınız sık sık olur.. vallahi karnım acıktı bu saate bu leziz yemekleri görünce :)

şirin aksoy dedi ki...

mrb seninde geçmiş bayramın mübarek olsun öncelikle..yazını okuduğumda yaşadığın duygular tanıdık geldi bir anda bana..ben de ankarada oturuyorum ve ilk evlendiğimde aynı şeyleri bende yaşadım..özellikle sevdiğin insanla elele memlekete gitmek..:))alışıyorusun zamanla daha çok yenisin çevre edinmeni tavsiye edrim ben en kısa zamanda, başka türlü biraz zorlanırısn Rabbim mutluluğunuzu daim etsin inşlh:))

GÜZİN dedi ki...

canım benim buyazını bir ara okudum hızla ama yorum yazamamıstım..okadar güzel anlatmıssınki o kavusma anına kalan saatleri felan buarada sofralar mükemmel canım ya..yeni gelin ankaraya alıştımı acaba?

.ankara düşleri. dedi ki...

_pembe mor alg;
her zaman bekleriz canım güzel ankaramıza :))

_tubitos,
evet tatlım çok güzel vakit geçirdik gerçekten muhteşemdi bayram nasıl özlemişim ailemi anlatamam :))
bi ara buyur sana da güzel sofralar hazırlayayım :)))

_şirin aksoy;
çok teşekkürler güzel dilekleriniz için:))

güzin ;
ay canım arkadaşım :)))
çok güzeldi çünkü aileme kavuşmak onlarla geçirdiğimiz o güzel anlar...
yeni gelin ankaraya alıştı :))
çok şükür daha önceden de bildiğim için pek bi yabancılık çekmedim arada canım sıkılıyo evde yalnız ama olacak o da o kadar :)))kendime buluyorum eğlenceler :)))

Levanten dedi ki...

Canım şimdi fark ettim ki herşeyi çekmişsinde bizim vazgeçilmezlerimizden petek balın fotografını çekmemişsin be yawrum.
Gerçi rahmetli dedimin petekleri olcaktı ya...Allah toprağını bol etsin.

.ankara düşleri. dedi ki...

_levanten,
evet ya unutmuşum onu doğru diyosun ablacım.
evet dedeminkilerle alakası olmadığı için belki de ...
amin....