19 Eylül 2011 Pazartesi

Benim Güzel Fincanlarım :)

Düğünümden bir ay kadar önceydi sanırım bir gün ablam blogumu iş yerindeki en yakın mesai arkadaşına göstermiş.
Yıllardır ablamla beraber çalışırlar ben de pek severim kendisini.
Benim blogumdan etrafımdaki çok çok az kişi haberdardır bu arada.
Neyse sevgili Z. neden bana göstermedin daha önce diye kızmış bile ablama :))
Sonra o gün blogda gezinirken benim geçen sene yazdığım bir postumu görmüş :))






Sonrası ise zaten düğün hediyesi ne alsam ne beğenir diye düşünürken,
Ablama sormuş aldı mı bu fincanları diye,
Ablam da yok demiş ve o anda hızlı bir online siparişle benim bu bayıldığım pek sevgili fincanlarım bana doğru yola çıkmış:)))






İlk elime aldığımda nasıl mutluydum görmeniz lazım :))
O kadar çok sevdim ki anlatamam:))






Sevgili Z.ye burdan da bir kez daha çok ama çok teşekkür etmek istiyorum.
Çok sağol canım benim nasıl mutlu ettin beni bir bilsen :)))
Allah hep güzel günlerde afiyetle kullanmayı nasip etsin inşallah :))






Yolunuz Ankara ya düştüğünde mutlaka ama mutlaka çaya bekliyorum canım ona göre :)))




Biz çarşamba günü eşimle küçük bir tatile çıkıyoruz kısmetse.
Yanımızda ikimizin de aileleri olacak:))
O kadar heyecanlıyım ki dönüşte annemler de bizimle Ankaraya gelecekler:))
İçim içime sığmıyo :)))
Ve şimdi benim için hazırlanma vaktidir :))




Herkese mutluluk dolu bir hafta diliyorum...





16 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

40 yıl hatrı kalacak kahveler içilsin canım,güzel sohbetlere eşlik etsin bu şirineler.Hmmm bir de aman nazar değmesin !!! :)))

tubitos dedi ki...

canım benim postu okurken benim de içim içime sığmadı :) güzel keyifli tatiller.. fincan da pek güzel afiyetli günleriniz olsun..

Meyra dedi ki...

hazır kış yaklaşırken sıcak sıcak çayınızı yudumlarsınız cici fincanlarınızda;)iyi tatiller keyfin bol olsun canım...

zeynep dedi ki...

Şimdiden iyi tatiller canım, güzel geçsin dilerim:)

elif-kayra dedi ki...

fincanlar çok güzeller gerçekten cıvıl cıvıl.
iyi tatiller şimdiden

.ankara düşleri. dedi ki...

_aktüel moda,
çok sağol canım inşallah :))

_tubitos,
sağol canım benim ben de çok heyecanlıyım valla :))

_meyra;
sağol meyracım inşallah çok keyifli olur :))

_zeynep;
teşekkür ederim zeynepçim :=)

_Elif-Kayra;
dimi cıvıl cıvıllar :))
çok teşekkür ederim :))

GÜZİN dedi ki...

kuzucumm negüzel bir düşünceli arkadaşmış o.. fincanların cok güzeller güle güle kullan tatlım.. tatil ah süperr hele ailelerle bide ailen ilk defa senin evine gelecek coook heyecan verici değilmi canım benim..iyi tatiller diliyorum kuzummm..

.ankara düşleri. dedi ki...

_güzin,
dimi çok ince bi düşünce ve harika bi hediye :)))
bi gün seni de beklerim canım çaya :))
evet ailem ilk defa gelecek ve o kadar heyecanlıyım ki.
hep neler yapsam onlar gelince onu hayal etmeye çalışıyorum :))
tekrar sağol canım beniiiim :)))

Miss Sensible dedi ki...

Güle güle, mutlu günlerde kullan fincanlarını şekerim. Onlar da senin gibi çok şekerler :))

GÜZİN dedi ki...

benim hayatım düzene girsin canım insallah cok isterim çaya gelmek su sıra biliyosun karışık:) insallah bir aya sorunlarım hallolur umarıımmm ve sonraaa sana çaya gelirim sonra sen bana gelirsn ayy cok güzel olurr:) hayallerindekileri ailene yapacaksın onlarda sende musmutlu olacaksınızzz:))mucxxxxx canımm

olsada yesek suzan dedi ki...

beğenilmeyecek gibi değil bu fincanlar güle güle kullan, iyi tatiller sevgiler...

zoo dedi ki...

Canım postunu yeni okudum mutlu olmana çok sevindim. Hatırlayabileceğin bişey almak istedim, umarım yeterince hatırlanır olmamı sağlar.:D Allah bir ömür yüzyüze ve mutlukla o fincanlarla çay içmenizi nasip etsin...

madammoda dedi ki...

Oyhhh ne lezzetl çaylar, kahveler, ıhlamurlar içilir bunlarda, pek şirinlermiş canım, güle güle kullan :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_miss sensible;
ay canım ebnim çok sağol :))))

_güzin ;
her zaman beklerim canım :=))
öpüyorum seni çooook :))

_olsa da yesek suzan
çok sağol canımmm :))

_zoo;
canım benim fazlasıyla hatırlanır oldu :))
gerçekten çok ama çok teşekkürler:))
güzel dileklerin için de ayrı bir teşekkür :))
öpüyorum seni :))

_madammoda;
dimi canım insan ne keyifli bir kış geçirir bu güzelliklerle :))
çok sağoll :))

NeSLiNaMe dedi ki...

hiiiiii ay gercktende cok güzellerrrrrrrrrr :(

.ankara düşleri. dedi ki...

_nesliname;
dimi :))
çok sağol :))