3 Kasım 2011 Perşembe

+1



Nasıl başlasam söze bilemedim.
Kaç zamandır nasıl içimde saklayabildim çözemedim:)
Rengimizin belli olmasını bekledim galiba:))

Biz artık 3 kişi oluyoruz :)))


Anne oluyorum,sevgilim baba oluyor hayırlısıyla ... :))



İçimde minicik bi can var,anlatılamayan tarif edilemeyen bir heyecan içindeyim-z...

Mutluluğumuza "biz"den harika bir can eklenecek hayırlısıyla...

Tek dileğim sağlıklı,hayırlı bir evlat olması...

Söylemedim dimi minicik bi kızımız olacak  :))))






30 yorum:

tubitos dedi ki...

ayyyy canım inanmıyorum sana yaaa harika bir haber bu. nasıl mutlu oldum anlatamam sessizliğinin sebebi buydu demekki :) ayy aramıza şeker bir kız mı katılacak. yeni evlenenlerden hep haber bekliyordum güzin, hamide falan erken bizim için diyorlardı. çok sevindim canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :))))

Aktuelmoda dedi ki...

Ne güzel bir haber bu canım,sağlıkla gelsin inşallah minik prenses :)

S♥A dedi ki...

aaaa çok şaşırdım ve sevindim :)) Canım gözün aydın..Sağlıkla mutluluklar gelişsin büyüsün ve doğsun inşallah.Sorulur mu burdan bilemedim ama planlanmış bir bebek miydi? :)

ayci dedi ki...

:)
söylemedin ama rengini belli ettiginde biz anladık sanırım :)

ne güzel haberler...
dilerim minicik şey kocaman mutluluklar katar hayatınıza ;)

queen_ff dedi ki...

Hayırlı olsun.Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin...

Benli Begonya dedi ki...

cok güzel bir haber Allah saglıklı ve mutlu bir ömür versin size :)

Taranis dedi ki...

Nasıl güzel bir duygudur bu eminim.

Hayırlı olsun canım, sağlıklı huzurlu bir hamilelik dönemi sonrasında minik mis kokulu bebeğinizi kucağınıza mutlulukla almanızı diliyorum

Sevincinizin, mutluluğunuzun kat kat artsın hep..

n@zo dedi ki...

Minicik kız kocaman kocaman sevinçler, mutluluklar getirsin hayatınıza..saglikla gelsiiinn ;)

elif-kayra dedi ki...

hayırlısı ile al bebişini kucağına,

Nalan dedi ki...

Hayırlı olsun, senin adına sevindim..

Meyra dedi ki...

o minik prenses hayatınızı mutlulukla katmerlendirsin canım:)ben bu haberi Ayşenurun bloğundaki yorumlardan anlamıştım zaten;)

esved dedi ki...

işte bu muhteşem bir haber :) hahyırlı olsun bebegin çok sevindim :) bebek haberlerine bayılıyorum :))))

gelinyolu dedi ki...

canım hayırlısı olsun, ne güzel mutluluk :)

lamore del calcio dedi ki...

süpersiniz yahu:)

Ankara düşlerinize eklenen bir kalp atışı daha...

Hayırlarla kavuşun ve analı babalı büyüsün inşallah...

GÜZİN dedi ki...

Canım benim mailinle gözlerimi doldurudun, ben anladımki blogtan cok tatlı cok içten arkadaşlarım oldu, inanki en yakın arkadasmdan bebek haberi alsam ancak bukadar sevinirdim:) minik prenses geliyorrr sağlıkla gelsin inşallh kuzum

GÜZİN dedi ki...

Canım benim mailinle gözlerimi doldurudun, ben anladımki blogtan cok tatlı cok içten arkadaşlarım oldu, inanki en yakın arkadasmdan bebek haberi alsam ancak bukadar sevinirdim:) minik prenses geliyorrr sağlıkla gelsin inşallh kuzum

Miss Sensible dedi ki...

İnanamıyorum, ne güzel bir haber bu böyle. Çok tebrik ediyorum sizi :) Biz mi çok yavaşız siz mi çok hızlısınız anlamadım :)

MODAVESAİRE dedi ki...

tebrikler canm, sağlıkla kucağına alırsın inşlh bebişini..

NlyStyle dedi ki...

canım tebrikler aynı dönemlerde evlendik o yüzden daha bi duygulandım...sağlık ve sıhhatle kucağınıza almak nasip olsun inşallah...sevgiler...

hayat güzel dedi ki...

ayyy çok şaşırdım ama ben:) çok da sevindim ama:)) hayırlı olsun canım benim, sağlıkla kucağına alırsın inşallah:) prensesi hep birlikte bekliycez o zaman;)

SvGLove dedi ki...

Muthis bi haber!

Blog dunyasi ne ilginc bir yerdir ki her turlu gelisimini bildigin bir mutluluk hikayesinin her guzel haberi insani heyecanlandiriyor, sevindiriyor;)
Cok cok tebrik ederim canim.

.ankara düşleri. dedi ki...

_tubitos ;
canım benim çok sağol :))))
evet sessizliğin sebebi buydu ilk dönemler zorlayıcı geçti benim için ama şimdi iyiyiz çok şükür :))
amin canım benim :)))

_aktüelmoda ;
çok teşekkürler canım amin :)))

_s&a;
:)))
sağol tatlım,amin inşallah :))
evet planlanan istenen bir bebek bizimki :))))
darısı başına :)))

_ayci;
çok teşekkür ederim aylincim,aminnnn :)))

_quenn_ff ;
çok sağol canım amin :))

_benli begonya ;
çok sağol canım aminnnnn :)))

_taranis ;
gerçekten bambaşka bir duydu rabbim dileyen herkese yaşatsın inşallah :)))
çok sağol tekrardan :))))

_nazo ;
inşallah nazocum inşallah çok sağol :)))

_elif-kayra;
amin elifçim sağol :)))

_nalan ;
çok teşekkür ederim :))

_meyra;
sağol meyracım :))
evet sen önceden gördün bildin :)))
hatta ilk sen bildin o yorumları okuyunca :)))

_esved;
dimi :)))
çok teşekkür ederim sağol :=)

_gelinyolu ;
çok sağol canım benim darısı başına :)))))

_lamore del calcio ;
evet düşlerimize yeni bir nefes eklenecek hayırlısıyla :)))
çok sağol tatlım darısı başına :)))

_güzincimmmm :))) ;
sana sözüm vardı ilk sana mail attım :)))
nasıl heyecanla yazdım bi bilsen :))))
gerçekten blogdaki dostluklar bambaşka iyi ki varsınız hepiniz bugün yazarken daha da iyi anladım :)
hele sen iyi ki tanıdım seni :)))
çok sağol arkadaşım darısı başına :)))))

_Miss sensible ;
:))
çok sağol canım benim :))))
valla bilmiyorum kim hızlı kim yavaş ama Allahım dileyen herkese istediği zamanda anne baba olmayı nasip etsin inşallah :)))
darısı başına :)))

_modavesaire ;
çok sağol burcucum :))
inşallah :)))

_nlystyle ;
çok sağol canım benim :)))
evet aynı dönemlerde evlendiğim herkes bu sefer bebek tebriklerini yazmış ben de çok duygulandım :)))
amin canım darısı başına:)))

_hayat güzel ;
herkesi şaşırttım :)))
çok sağol canım benim :)))
aminnnnn diyorum güzel dileklerin için darısı başına bi de :)))
evet hep beraber prensesi bekliyoruz :)))
iyi ki varsın hatta iyi ki varsınız :)))))

_svglove ;
canım benimmmm sağol :)))))))
kesinlikle katılıyorum sana:))
daha dört ay önce herkes düğün için tebriklerini güzel dileklerini yazarken,mutluluğuma ortak olurken bugün herkese bebeğimin sevincini paylaşıyor benimle iyi ki varsınız :)))
tekrar çok sağol tatlım :)))))

► Hobihane ◄ dedi ki...

ne kadar güzel bir haber bu böyle..
Allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almanızı nasip etsin.Vatana millete hayırlı evlat olsn inş..

GeCe dedi ki...

allah analı babalı büyütsün sağlıcakla doğsun inşallah, kız demek ne güzel benimkine de kız dediler ama daha tam emin olamıyoruz bakalım haftaya çözülecek sanırım sırrımız :))

pembe mor alg dedi ki...

ay inanmıorum ya nasıl sevindimm tatlımmm Allah analı babalı büyütsün inşallah yerim onu ben

ELFony dedi ki...

Sağlıkla doğsun inşallah.. Dünyanın en güzel şeyi :)

AssoRTieK dedi ki...

:)) +1 den hemen anladım,ışınlandım resmen siteye:))tebrik ediyorum,sağ salim kavuşun birbirinize

zelis dedi ki...

gözünüz aydin..Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insaAllah..:)darisi basima:)

Hayat güzeldir.. dedi ki...

ayy ne güzel bir haber ! hayırlı olsun, sağlıkla kucağına al prensesini...çok çok tebrik ederim
Sevgiler

a. gizem dedi ki...

ne kadar guzel ne kadar heyecanlı bir haber :) guzel haberlerin devamını bekliyorum allah tamamına erdırsın