12 Ocak 2012 Perşembe

Dönemeç

Nasıl  başlasam anlatmaya bilemedim.
Hamileliğimde 25 haftayı geride bıraktım.
Ama son 10 hafta nasıl geçti bir biz biliriz bir Rabbim...


15.hafta bitmek üzereyken tam da kurban bayramına birkaç gün kalmış üstelik evladımızın cinsiyetini öğrenmiş,sevinçten deliye dönmüşken;
doktorumuz 17.haftadan sonra gitmemiz gereken ayrıntılı ultrasona bayramdan önce hemen gir deyince arefe günü kendimizi Kızılay'daki özel bir ultrasonografi merkezinde bulduk.(Ankaralı olup gebelik heyecanı yaşayan çoğu bayan bilir bu doktoru zaten.)
(Kendisi Ankara'da çok meşhur.3 boyutlu ultrasonografide,anne karnındaki bebeğin gelişimini inceleme konusunda uzman)


Sabah kontrole giderken hem garip bir ağrı vardı karnımda hem de garip biraz korku dolu bir his vardı içimde.
Eşimin de gözlerinde garip bir şey vardı.
Yol boyu hiç konuşmadık doktor ve muayeneyle ilgili.


Önce hemşireye kendi doktorumun verdiği notu doktor beye iletmesi için verdim.
Hemşire önce beni aldı,eşime dr. bey ölçümleri yapsın sizi öyle alacağız dediler.
Biraz ürkerek geçtim içeriye,içimde bi huzursuzluk vardı.
Dr. geldi sonra,kendi dr.umun gönderdiği notu sordum,okudum merak etmeyin bakıcaz dedi.
Sonra bebeğimizle ilgili ölçümlere başladı,hemşiresine not aldırıyordu bir yandan.
Ama her cümlesinde aşırı büyüme,aşırı genişleme,normalden büyük gibi sözler geçiyordu.
Bi an nefesim kesildi,doğruldum,neden herşeye aşırı derecede büyük,ileri derecede genişleme diyorsunuz,bi sorun mu var dedim.


Doktorun suratı altüsttü,
.... hanım ilk gebeliğiniz ama bazı sorunlar var,bu gebeliği sonlandırmanız......
..... bebeğin beyninde sıvı toplanıyor......
hidrosefali....
yani beyindeki kapakçık yok...
sıvı birikip beyne baskı yapıyor...
kafatası genişliyor...
sizi anlıyorum.....
lütfen sakin olun....
daha çok gençsiniz.....
o sırada içeri alınan eşime söylenen cümleler....
nolur eşinize destek olun....
çocuklar çok gençsiniz....
ne olur bak ben de bunları söyleyip sizi üzmek istemezdim....
ama Allah'tan yapçak bişi yok.....
bizim mi bi hatamız oldu ki...
hayır kendinizde bi suç aramayın...
sadece Allah'tan....
neden kaynaklanıyor biz de bilmiyoruz...
tedavisi peki....
şu an mümkün değil daha çok küçük....
ancak doğduktan sonra...
tabi o zaman yaşarsa.....
nasıl yani....
yaşama şansı da çok düşük....
çok erken başlamış,çok hızlı ilerlemiş....
gebeliği bitirmenizi öneririm ama gene de karar sizin....
kişiyi engelli yapan bir hastalık değil ama sizin bebeğinizde çok erken başlamış zihinsel hatta belki bedensel engel çok çok büyük olasılık...
ne olur sakin olun....
sizi anlıyorum....
çocuklar çok gençsiniz...
şöyle düşünün sağlıklısınız,ikinci gebelikte tekrar etme olasılığı neredeyse yok....
iyi düşünün...
çok erken daha....
.....................
.......................
..............................
.................................


Ordan çıkıp kendi doktorumuza gittik.
ben cinsiyeti öğrendiğim gün gördüm herşeyi ama kıyamadım size çok heyecanlandınız,emin olmak için hemen ayrıntılı ultrason istedim dedi dr.umuz.


aynı cümleler...
aynı uğultular...
aynı acılar...
beynim uyuşmuştu...
eşim perişandı...
dünya başımıza yıkılmıştı...


ağlamalar,sinir krizleri,titremeler,biz napıcazlar....
.....
çok ama çok kötüydü....


bayram bittiği gibi zekai tahire yatış yapacaktım ve vedalaşacaktık bebeğimizle...


ilk eşim vazgeçti.
ben yapamam,engelli olma ihtimali var diye yani sırf sağlıklı değil diye onu bırakamam dedi...
ben bi süre daha aldırmakla aldırmamak arasında gidip geldim...
sonra ben de vazgeçtim...
karlı bir Ankara sabahı evin aşağısındaki parkta eşim sadece bir şey soracağım sana dedi.
eğer sağlıklı olsaydı aldıracak mıydın onu dedi.
hayır dedim.
peki O'nun günahı ne dedi.
biz O'nun anne babasıyız ilk günden beri o bizim evladımız,Allah bunu bize verdiyse mutlaka bir hayır vardır dedi.
belki doğumda ölecek,belki engelli doğacak ama Allah O'na da bize de bir sabır verecek.
vermeyecek olsa bize sunmazdı bu sınavı dedi.
o gün O'ndan vazgeçemedim....
Adını bile koymuştuk biz O'nun...
Çok zordu herşey,çok.....


önünü görmeden,ne olacağını bilemeden geçecek altı ay vardı önümde....


25 ve 27 yaşında iki insanın çoğu kişiye göre veremeyeceği bir karar verdik biz...
Herkesin kararına saygım sonsuz..
ama bu bizim kararımız....
herkesin saygı duyması gereken bir durum...


ilk zamanlar kabus gibiydi,annemler de gelmişti yanımıza.
ağlama,titreme nöbetleriyle geçiyordu günlerim.
kabullenememiştim...


gittiğimiz bütün doktorlar aynı cümleleri kuruyordu bize.
biz gebeliği sonlandırmayı öneririz,ama karar sizin....
ama iyi düşünün...


...................


sonra yavaş yavaş sakinleşmeye başladım....
madem O bizimle kalacaktı,ya bir mucize olursa dedim...
Allah ol dedikten sonra olmayacak hiçbirşey yok bu hayatta...
şimdi her gün Rabbime yalvarıyorum ne olur Allahım o damarı aç,o sıvı boşalsın evladım sağlıklı doğsun diye...
her gün dualar ediyoruz ailece...
hep yalvarıyorum Allahıma...


Rabbim kimseye göstermesin bu acıyı,insanın evladıyla sınanması en büyük acıymış bu hayatta onu anladım.
biz o kadar çok istedik ki bir evladımızın olmasını,anne baba olmayı...
Ama bizim kaderimizde bu varmış...


belki yaşamayacak belki engelli doğacak ama annesinin ve babasının biz olduğunu hissedecek yalnızca...
O benim kızım...
ben O'nun annesiyim....




herkesten ama herkesten sadece hayırlısı için dua istiyorum...
hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah...


böyle işte...
''Hidrosefali''...
bir hastalık adı,hem de daha önce hiç duymadığımız bir hastalık adı hayatımızı alt üst etti...




Rabbim yardımcımız olsun...
evet şimdi doğumdan,hastaneden herşeyden korkuyorum kolay değil yaşadıklarım.
ulusta tam hastanelerin olduğu bölge var ya oraya yaklaşınca içim daralıyor,öleceğim sanıyorum.
zekai tahirin tabelasını görünce beynim uyuşuyor,bacaklarım tutmuyor resmen.
çok zor çok...




Allah'ım yardım et bize...




Zor günlerimde mail atarak,mesaj atarak yanımda olduğunu hissettiren çok sevgili arkadaşlarım;Nalancım, Hayat Güzelim, Tubitosum, Meyram ,Güzincim, Gizemcim...
Yorum bırakarak,ne olup bittiğini merak eden,nasıl olduğumu soran sevgili blog arkadaşlarım hepinize sonsuz teşekkür ederim...


hepinizden bizim için sadece dua etmenizi istiyorum...
sadece dua...
çok ihtiyacımız var çok....


Allah çok büyük...
Yardımcımız olsun inşallah...


Şimdi hayat geçiyor gündelik işlerle,herşeye rağmen akıp gidiyor...
gene dışarı çıkıyoruz,gene yemek yiyoruz,gene alışverişe gidiyoruz,gene arkadaşlarımızla buluşuyoruz,gene ailelerimizle çok güzel vakit geçiriyoruz.
Gene herşey normalmiş gibi O'nunla konuşuyoruz,O'na yelekler örülüyor,battaniyeler yapılıyor.
daha O bir aylıkken benim aldığım badi dışında alışveriş yapmadık.
Ama biz anne baba olarak elimizden geleni yapıyoruz ona karşı tabi ailelerimiz de.

Aslında gören çoğu kişi hamile olduğuma bile inanmıyor.
henüz karnım bile çok çıkmadı.
5 aylık hamileler görüyorum kocaman göbekleri var.
sıkıntıdan belki diyorum,koca göbekli bi hamile olmuyorum.



Rabbim hayırlısını versin inşallah...
Dualarınızda bizi hatırlayın ne olur...



47 yorum:

Nalan dedi ki...

Canım kaç gündür aklımdaydın ama ne kadar hayırsız bir insanmışım ki sana mail bile yazamadım :(

Herşey güzel olacak, Rabbim sizi mükafatlandıracak ben buna inanıyorum arkadaşım.Herşeyin hayırlısı olsun be güzelim.Hangi burçdan olacak kızımız şimdi :) sevgiler canım

S♥A dedi ki...

Canım benim geçmiş olsun çok,Dualarımız seninle ve bebeğinle.İnşallah bir mucize olur ve sağlıklı olarak dünyaya gelir bebeğin.Öyle bir fedakarlık yapmışsınız ki dediğin gibi sizin yaşınızda kimse yapmak aslında.Allah yardımcınız olsun,sağlıkla dünyaya gelsin inşallah bebeğiniz.Herşeyde vardır bir hayır.Daha sakinleşmeye ve stressiz kalmaya çalış daha çok etkinlenmesin bebeğin..Güzel şeyler düşün,güzel şeyler hayal et güzel şeyler olsun inşallah..

gelinyolu dedi ki...

ah canım yaa, çok zor bir karar ama dediğin gibi o sizin bebeğiniz, sizin kararınız... inanır mısın daha bu sabah aklımdan geçtin; bayağıdır sesi çıkmıyor acaba sorsam mı durumu nasıl diye düşündüm, ama rahatsız eder miyim, özeline girmiş olur muyum dedim vazgeçtim. Allah'tan umut kesilmez, inşallah herşeye, herkese inat çok sağlıklı bir bebek olur. dualarım seninle...

Aktuelmoda dedi ki...

Canım benim ya ,o yazında tahmin etmiştim bebişle ilgili bir sorun olduğunu.Allah hayırlısını etsin inşallah,allah'ım o küçücük canının yardımcısı olsun.şöyle bir anı paylaşacağım bir arkadaşımın başına buna benzer bişi gelmişti,gittiği bütün doktorlar engelli doğacak dediler,tabi hastalığı ne idi bilmiyorum,onlarda yazdığın durumları yaşadılar ve sizin aldığınız karar gibi ne olursa olsun kabullenip doğmasını istediler ve sapasağlam bir prenses olarak dünyaya geldi.Bütün söylenenlerin aksine hiçbir engeli olmadan doğdu.Sana sadece tavsiyem kafandaki acabaları mümkün olduğunca sil,hatta olumsuz düşünceleride çünkü senin yaşadğın her şey bebeğede yansıyor,sen ne kadar pozitif olursan o daha iyi gelişicektir !! Dualarım sizlerle bitanem,güçlü ol inşallah aylar sonra güzel haberleri paylaşırsın bizlerle..

Hazan Esintisi dedi ki...

Canim cok cok gecmis olsun ama bencede en dogru karari vermissin.. Rabbim size bol bol sabir versin ve insallah ufak bi müdahele ile hic bir seyi kalmiycak minigin, umuyorum, dua ediyorum sizin icin.. moralini yüksek tutmaya calis nolursun.. hidrozefali illaki sakatliga yol acicak diye bir sey yok.. kac bebek gördüm bu hastalikla, gönlünü ferah tut cogu gayet afacan oluyorlar ;)
dualarim sizinle!!!

neslinnce dedi ki...

Allah yardımcın olsun. Vardır muhakkak bir hikmeti. Sınavının en önemli kısmını yavrunun canına kıymayarak vermişsin. Allah bu kararından ötürü yüzüne baksın. İnşallah rabbim korktuğunuza uğratmaz. Hayırlısı ile sağlıkla alırsınız kucağınıza. Şu an ezan okunuyor. Rabbim yardımcın olsun tüm kalbimle diliyorum. Ben de Ankaradayım. Bir şeye ihtiyacın olursa çekinmeden mail at bana. Çok öpüyorum.

Sevgiler

neslinnce

queen_ff dedi ki...

Ankara'ya gelin geldiğini,çeyizlerini,hazırlıklarını hepsini okumuştum.ne zamandırda sesi soluğu yok diyordum.Canım inşallah sıkıntıların mutlu sonlanır.İnşallah kötü bir durumla karşılaşmassın.DOktorlar genelde herşeyin en kötüsünü söylerler.İnşallah bu durumde öyledir.Sağlıkla kucağına alırsın.Sen gönlünü ferah tut.Rabbime güven...Allah her ikinizide sağlık,sıhhat versin...

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

canımmm, buraya girip bişeyler yazamadım, ama hep seni merak ettim, dua ettim, okuyunca güzel kalbinize hayran kaldım, o melek ne kadar şanslı sizin gibi bi annesi babası olacak, hiç bişeyin garantisi yok çok sağıklı insanların bile ertesi gün hayatları tümden değişebiliyo, hayat işte imtihan, Allah sabır ve şifa versin, mucizesini rahmetini göndersin, kötü günlerse geride kalsın inşallah.hep dua etcem, inşallah bu sınavı hayırlısıyla atlatırsınız.

pnr dedi ki...

Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşaAllah.... Yıllar önce daha çocukken böyle bir olayla karşılaşmıştım uzaktan tanıdığımız birinde... Bebeğin alınması gerektiği, aksi takdirde yaşamayacağı veya engelli olacağı söylenmişti aileye.. çok düşünmediler özellikle anne... o benim evladım, Rabbim verdi, nasıl normal verebiliyorsa ve biz onu memnuniyetle kabul ediyorsak bunu da aynı şekilde kabul edeceğiz dedi. O yaşta bile bu tevekkül beni etkilemişti. Velhasıl o bebek doğdu hemde sapasağlam :) yirmi küsür yıldır da bildiğim kadarıyla çok iyi şükür....
Rabbim size de hayırlısını versin inş. O'ndan gelene tevekkülle boyun eğmeli ve gördüğüm kadarıyla siz de bunu başarmışsınız...
Kusura bakmayın çok uzattım , tek amacım duaların boşa çıkmayacağını bilmenizi istememdir. Hayırlısıyla sapasağlam kucağınıza alırsınız inşaAllah kızınızı

a. gizem dedi ki...

hakkınızda hayırlısı olsun canım. inşallah sağlıgına kavusur bebeğiniz. dün müydü işte seni düşündüm yazdım.. meger bunlarla ugraşıyormuşsun...
dualarımız sizinle

yemyeşildeniz dedi ki...

Allah yardımcınız olsun. Rabbim şifa versin, sağlıklı olsun inşallah.

hayat güzel dedi ki...

yemin ederim 2 haftadır aklımdasın ama elim gitmedi sana mail atmaya... yazmıyosun epeydir, kararını da biliyodum ya acaba kötü bişey mi oldu diye korktum soramadım... en azından moralinin iyi olduğunu öğrendim, bebeğinle birlikte olduğunu öğrendim, senin adına sevindim canım:) hakkında hayırlısı olsun inşallah...
dualarım seninle...

Meyra dedi ki...

canım daha önce konuşmuştuk uzun uzun yazdıklarımı tekrarlamıcam..Beni şu an bu yazınla vurdun tam ortadan:( Lütfen üzülme yada sorun haline getirme inan su akar yolunu bulur...herşey gönlünüzce olsun mucizeler göstersin büyüklüğünü...

goklins dedi ki...

Allah yardımcınız olsun, Allah çok büyük, mutlaka bu olayda da bizim göremediğimiz bir hikmet vardır. Sevginiz bebeğinizi koruyacaktır. Sabırlar diliyorum

madammoda dedi ki...

Tatlım Dönemeç isimli bu yazını Kumanda Paneli'mde görünce içim pır pır etti birden, senin adına çok sevindim ama yazını açıp da okuyunca şoke oldum, önceki yazılarını görmemiştim çünkü hiç...
Nasıl zor günler geçirmişsin öyle, çok da zor bir karar vermişsin. Senin için Allah'tan mucize diliyorum, bebeğin hayatının mucizesi olur inşallah. Ancak lütfen kendini çok hırpalama, üzme ve iyi düşünmeye çalış. Aileniz için en hayırlısı nasılsa öyle olsun canım benim.

esved dedi ki...

Rabbim sizin gibi güzel yürekli çiftin dualarını geri çevirmez.. Ne güzel bir çiftsiniz bebeginiz ne kadar şanslı.. Allahım acil şifalar verir..Bu yazının sonunda mucize oldu bebegimiz iyileşti yazısını hissettim ama olmadı diger yazında müjdeyi verirsin allahın izniyle.. Rabbim size güç ona minik bebeğe de şifa versin...

Adsız dedi ki...

mrh yazdıklarınız beni öyle çok etkiledi ki.aynı şeyler yıllar önce benimde başımdan geçti ama ben sizin kadar umutlu ve cesaretli davranamadım ve aldırdım:(hala aklıma gelir iyimi yaptım kötümü.ondan sonra olan 13 yaşında bir oğlum var şimdi onu severken keşke ikinizde olsaydınız derim.bu arada ankarada yaşan bir edirneli olarak dualarım hep sizinle.Allah gönlünüze göre verir inşallah herşey güzel olucak inanın.sevgiler nilgün

lamore del calcio dedi ki...

öyle bir konu ki, uzaktan bakan kimsenin, en canlarının bile anlayamacağı bir alan. o senin karnında, senden güç alarak büyüyor. Dualarım seninle, umarım sağlıkla doğar ve annesinin ne kadar cesur bir kadın olduğunu idrak edecek kadar sağlıklı bir çocuk olur.

S. Tugce Ozden dedi ki...

Dualarim sizinle, Inşallah herşey Iyi gider ve düzelir.

nnn dedi ki...

kararından dolayı seni tebrik ediyorum, Allah yardımcın olsun... Tabi böyle uzaktan konuşmak kolay... evlatla imtihan olmak en zorlarından bu hayatta! Ama ben de senin gibi düşündüğüm için hamileliğimde ikili ve üçlü tarama testlerini yaptırmadım bile. Doktora "eğer özürlü bile olsa ben bu bebeği aldırmam, onun için test yaptırmayacağım" dedim

zelis dedi ki...

uzun yazicam.....
ben bir kac ay önce bir blog actim kendime..öncesinde sürekli bloglari gezer,kendime sicak bulduklarimida okurdum...ve seninle tanistim..bütün abartmadan söylüyorum bütün postlarini okudum..seni okadar iyi tanidimki..bütün hayatini ve seni yakindan taniiyip cokk ama cokk sevdim..sonra bende blog actim..gözüm her zaman senin blogunun güncellenip güncellenmediginde oluyordu..sonra bir cift kirmizi ayakkabi gördüm...nasil sevindim sana anlatamam..sonra bir post daha DUA...anladim elbette birseylerin yolunda olmadiigini..hep aklima geldin sonra yazayim,yorum birakayim diye düsündüm. hep endise ettim...ve bugün gündüz bi anda aklima geldin..dedim belkide yatak istirahati verdi dr..o yüzden girmiyor..ve sonra kendi kendime dedim Allahim yardim et..derdi neyse caresinide ver diye...sonra bloglarda gezinirken demin,dedim ben yorum birakicam,okusada okumasada,merak ettigimi yazicam diye..blogunun actim,,kanim dondu...ve tabiiki gözlerim...
sana ne desem elbetteki yersiz,elbetteki bos...ben 10 yillik evliyim,annelik lütfunu tatmadim...buda benim sinavim...ama hep senin durumunda olursam ne yapacagimi düsünürdüm ..sonundada ayni senin verdigin karari verecegimi....normal olan dogru olan sizin karariniz..keske basina böyle bir sey geldiginde her anne baba yapabilse bunu...sana desemki,Allahin cok sevdigi bir kulmussun ki sen siradan bi annelik,siradan bir hamilelik gecirmiyorsun(siradan lafini lütfen kimse yanlis anlamasin)ama dert keder sevgiliye gelirmis ya hep...sorunsuz bir hamilelik yasacaktin belki ama rabbimin huzuruna hergün,her an böyle icten gelip el acmayacaktin belki,,belkide o seni ve esini kendine yakin istedi,,istediki her daim Ondan isteyin Onunla olun...
Allah bu sinavdan alninizin akiyla cikmayi nasip etsin...hakkinizda hayirlisi ne ise o olsun...Dularimdasiniz........


not:biliyorum cok uzun oldu,kusura bakma..istersen yayinlamayabilirsin...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım benim.. Eşin çok doğru söylemiş.. Siz gerçekten örnek bir davranış sergilediniz ve bunu küçük bebeğinizde gördü.. Ve bence rabbine ayne şöyle dedi.. " Rabbim sen ailemi benimle sınadın ama bak onlar benden vazgeçmediler, beni bırakmadılar. Ne olursun onlara sağlıkla gönder beni.. Onlara karşı benli sınavını sonlandır.." ve bence bunları rabbim kabul edip nur topu gibi güzeller güzeli bir kız olarak gelecek dünyaya.. Biz teyzeleride onu buradan okuyup seveceğiz.. Dualarımdasınız canım..

.ankara düşleri. dedi ki...

_nalan ;
sen mi hayırsızsın aşk olsun beni nasıl güzel dinledin sen,destek oldun Allah razı olsun...
inşallah inandığın,dilediğin gibi olur çok sağol...
hangi burç olacak bilemiyorum doğum erken mi olacak belli değil çünkü hayırlısı bakalım.
sevgiler canım.
Dualarını eksik etme...

_s&a;
sağol canım benim çok teşekkkür ederim.
inşallah dilediğin gibi olur hep dua ediyoruz...
Dualarını eksik etme...

_gelinyolu;
canım benim estağfurullah ne rahatsızlığı.
siz bana destek oldukça ben daha güçlü oluyorum...
inşallah hayırlısı olur...
çok sağol...
Dualarını eksik etme...

_aktüelmoda;
canım benim Allah razı olsun...
inşallah rabbim dualarınımızı geri çevirmez bizi de mükafatlandırır arkadaşın gibi.
inşallah hayırlı haberler de paylaşırım...
Dualarını eksik etme...

_hazan esintisi;
Allah razı olsun canım benim...
inşallah sağlıkla doğar bebeğimiz,ameliyatla normale döner herşey...
hakkımızda hayırlısı inşallah.
Dualarını eksik etme...

_neslinnce;
amin canım inşallah...
senin yorumunu okurken ben de ezanı dinliyordum biliyo musun,dua ediyordum içimden...
namazımda da hep yalvardım...
çok teşekkür ederim Allah razı olsun senden de...
Dualarını eksik etme...

_queen_ff ;
sağol canım benim Allah razı olsun...
inşallah hayırlısı olsun hakkımızda...
Dualarını eksik etme...

_pembe ajandanın sahibesi;
canım benim Allah razı olsun,Allah senin ve evladının da yüzünü hep güldürsün inşallah...
Rabbim inşallah hakkımızda hayırlısı versin...
rahmetini ve şifasını göndersin inşallah...
Dualarını eksik etme...

_pnr;
amin...
rabbim yüzümüze baksın inşallah...
sağlıklı olmasa da bizim imtihanımız buymuş diyeceğiz...
inşallah şifayla doğar yavrum...
rabbim tevekkülümüzle mükafatlandırır bizi inşallah...
Dualarınızı eksik etmeyin...

_a.gizem;
inşallah gizemcim...
evet ben yazmadan sne yazmıştın bana.
Rabbim yardımcımız olsun inşallah...
Dualarını eksik etme...

_yemyeşildeniz;
amin inşallah...
dualarınızı eksik etmeyin inşallah...

_hayat güzel ;
tahmin edebiliyorum canım benim kolay değil ama iyiyim çok şükür gerçekten bak...
kararımı ilk sen biliyordun zaten dönmedik devam ediyoruz...
Allah sendne de razı olsun,sana da hayırlısıyla güzel bir evlat nasip etsin inşallah...
hakkımızda hayırlısı inşallah...
rabbim şifa versin inşallah...
Dualarını eksik etme...

_meyra;
evet canım çok konuştuk seninle,Allah razı olsun hep dinledin beni...
hakkımızda hayırlısı inşallah...
Dualarını eksik etme...

_göklins;
biz de öyle düşünüyoruz vardır mutlaka bir hayır,hikmet diyoruz...
hayırlısı bakalım,yaşayıp göreceğiz...
Dualarınızı eksik etmeyin...

_madammoda;
inşallah yavrum mucizemiz olu canım,sağol...
hayırlısı inşallah...
Dualarını eksik etme...

_esved;
inşallah canım inşallah...
rabbim şifa ve rahmet versin inşallah...
Dualarınızı eksik etmeyin...

_adsız;
herkesin sınavı ve kararı farklı,Rabbim utandırmasın inşallah...
ankarada yaşayan bir keşanlı olarak Allah razı olsun diyorum yalnız olmadığımı bilmek çok güzel nilgün hanım...
Dualarınızı eksik etmeyin...

_lamore del calcio;
evet canım başına gelmeden kimse anlayamaz...
inşallah canım...
Dualarını eksik etme...

s.tuğçe özden ;
inşalllah....
Allah razı olsun...
Dualarınızı eksik etmeyin...

_nnn;
amin inşallah...
Rabbim yüzümüze baksın inşallah...
Dualarınızı eksik etmeyin...

_zeliş;
beni o kadar şaşırttın ve mutlu ettin ki anlatamam..
bir daha ne zaman aklına gelsem mail atabilirsin seve seve konuşurum...
Allah razı olsun senden...
dedim ya herkesin sınavı farklı inşallah rabbim sana da nurtopu gibi bir evlat nasip eder hayırlısıyla...
biz her daim Rabbimleyiz,ellerimizi hep O'na açık,dualarımızı kabul eder inşallah...
Hakkımızda hayırlısı inşallah...
çok uzun oldu demişsin ya Allah razı olsun,beni mutlu etti yazdıkların....
çok güzel yazmışsın...
Rabbim sizin de yardımcınız olsun inşallah..
Dualarını eksik etme...

_pembeesinti;
Allah razı olsun canım,
Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah...
amin....
Dualarını eksik etme canım....

GÜZİN dedi ki...

canım yazını geçen gün okudum ne yazsam bilemedim..birdaha okudum yazını çok etkilendim..biz hep aynı zamanlarda aynı mutlulukları yaşadık bundan önceki haberlerinehep sevindik..şimdi ankara düşlerinin ankarasında kötü olaylar yaşanmasın Allahım diye dua ediyorum..Allah herşeyin hayırlısını versin kuzum..sen çok zor bir karar verdin Allah sana yardım edecek cok inanıyorum...inşallah bir mucize olur sağlıkla gelir minnoş..

gezicini dedi ki...

inşallah her şey sağlıkla sonuçlanır. hakkınızda en hayırlısı olur inşallah!
çok güçlü olun her zaman!
sevgiler
gorki

sedaca dedi ki...

ne yazsam bilemedim, yazdım yazdım sildim... eminim çok zordur, ama siz bir karar vererek bu zorluğu atlatmışsınız.. herkes yapamaz böyle bir şey. Dualarım sizinle :) hep olumlu düşün, hep pozitif düşün olur mu :)

yesilerik dedi ki...

Allah yardimciniz olsun oncelikle vermis oldugunuz karar cok yureklilik isteyen bir karar oldugu icin sizi tebrik esdiyorum.. Ama nede guzel soylemissiniz saglikli olsaydi onu aldiracakmiydniz hayir beljide saglikli dogup daha sonra sagligini kaynetmekte var Rabbim hicbirimiz evlatlariyla sinamasin cok zor seyler bunlar bu durumda ne soylenir onuda tam bilmedigim
Icin birseyler yaziyorum neolur kusuruma bakmayin sadece dua ettigimi bilmenizi istedim belki azda olsa iyi hissetmniz icin

GeCe dedi ki...

Allah büyük, umut kesilmez dualarım seninle. Verdiğiniz karar da gerçekten büyük cesaret ama ben de olsam aynı kararı verirdim, inşallah güzel gelişmeler olur, sağlıkla dünyaya gelir melek, ben inancımı koruyorum

tutku dedi ki...

inan yazını okurken gözlerim doldu o kadar içten yazmşısınki.. dediğin gibi Allah kimseyi evladı ile sınamasın bu dünyada. İnanıyrmki sesini, duanı duyan birileri mutlaka vardr ve bir mucize olucaktır. şu hayatta hiçbişey belli olmaz.. bi bakarsın herşey düzelir. inşallah sapasağlam bir kız olarak dünyaya gelir. şimdiden çooook çooook gecmiş olsun, Allah sağlık versin sıhhat versn huzur versin sanada bebeğinede ailenizede. umarım sapasağlam alırsın kucagına bu günleride birdaha hatırlamassın. görüşmek üzere..

zoo dedi ki...

Canım...
İnan çok dua ediyorum ilk duyduğum andan beri.. Yaptığın büyük bir fedakarlık Allah sana mükafattını verecek inş.. Allah yardımcınız olsun...

Fatma Gül dedi ki...

Sevgili ankara Düşleri,
Yazdıklarını ağlayarak okudum ben de hamileleiğimde benzer bir durum yaşadım...eşinle birlikte en doğru kararı vermişsiniz...Mucizeler bizler için Allah sabrının karşılığını mutlaka verecektir... mutlaka olacak kızın nur topu gibi doğacak inşallah ben inanıyorum ve dualarım seninle inşallah sağlıkla kucağına alacaksın kızını....

nar-ı gonca dedi ki...

tahmidiye duasını biliyor musunuz?
çok ama çok okuyun Rabbim inşallah şifa verir, O(cc) olmayanları oldurandır...

herkesin imtihanı farklı bu yaşamda, herkesinki kendine zor gelir ve de. Bize düşen sabretmek ve dua etmek, kul olduğumuzu unutmamak...aciziz fakiriz...Her seferinde O'na yönelmeliyiz...

dualarım sizinle...

n@zo dedi ki...

Ne kadar güçlüsün.. Esın de öyle.. İnşallah ödülünüz olur bebeğinizin saglıgı..
Dualarım miniginle canım..

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

haber bekliyoruz senden hayırlı güzel haberler...

Adsız dedi ki...

canımcım öncelikle geçmiş olsun...inşallah sağlıklı bir şekilde bebişini kucağına alırsın....
farklı bir durumu benim görümcem de yaşadı. 32 haftalık hamile şu an...daha iki hafta öncesine kadar ikizlerinin birinin göğüs kafesinde, beyninde su toplaması var, yaşamaz dedi doktorlar..burada kaç doktora gidildi, ankaralara gidildi, hepsi aynı şeyi söylediler.iki hafta önceki kontrole gittiğiğnde ise bebeğin vücudundaki suyun atılmış olduğunu söylediler.gene bir sürü doktor, ankaralara gitmeler...allahın mucizesi dediler...
kızını sağlıklı bir şekilde kucağına alacağına inancın tam olsun canım...her şeyin en iyisini, en doğrusunu Allah bilir...

Gamze dedi ki...

yazdıklarınız o kadar dokundu ki :s sizin için ve bebeğiniz için dua edeceğim.inşallah sağlıkla kucağınıza alacağınız haberini de alırız buradan.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

bazen biz kadınlar küçük sorunları abartıyoruz.ben de öyle bi sorun sanmıştım ..çok geçmiş olsun,yada gececek olsun inşallah.sınavın en zor kısmını vermişsiniz.bundan sonrası daha kolay olacaktır inşallah.biraz destek,araştırma..imtihansız kul yok.sabret dua et belki de herşey en iyi şekilde gelişir..biz de edeceğiz..Rabbim onu size sizi ona bağışlasın.

.ankara düşleri. dedi ki...

_güzin;
inşallah canım benim allahım yanımda ben inanıyorum O'na...
dualarını eksik etme...

_gezicini;
inşallah,çok sağolun,sevgiler...
dualarınızı eksik etmeyin...

_sedaca;
evet canım bu karar en zoruydu,şimdi doğum sonrası bir bilinmeze yürüyoruz,Rabbim hayırlısını versin inşallah...
Dualarını eksik etme...

_yeşilerik;
Allah razı olsun....
çok sağolun,yanımda olduğunuzu hissetmek yetiyor bana...
dualarınızı eksik etmeyin...

_gece,
Allah razı olsun canım,bence de Allah çok büyük O'ndan asla umut kesilmez...
Dualarını eksik etme...

_tutku ;
inşallah canım Rabbim çok büyük beni duyduğuna inancım sonsuz...
Allah razı olsun güzel duan için...
Dualarını eksik etme...

_zoo;
canım benim tahmin edebiliyorum ne olur hep bizi de hatırla dualarında...
Allah razı olsun...
Dualarını eksik etme...

_fatma gül;
inşallah canım Allah razı olsun...
inşallah....
Dualarını eksik etme ne olur...

_nar-ı gonca;
bilmez miyim...
hergün okuyorum,öğrendiğimden beri...
inşallah Ya Rabbim Ya Şafi adıyla şifa verir bize...
Allah razı olsun...
Dualarınızı eksik etmeyin ne olur...

_nazo;
biliyo musun aslında ben o kadar güçsüzüm ki...
ama kızımı düşündükçe kendimi güçlü hissediyorum...
Ona tutundukça güçleniyorum sanki...inşallah dilediğin gibi olur...
Dualarını eksik etme...

_renkli kuşla herşey tadında;
inşallah canım,amin...
dualarını eksik etme...

_adsız;
inşallah canım amin...
ne güzel bir haber sizin için çok sevindim..
Rabbim bize de aynı mutluluğu yaşatır inşallah...
O'na inancımız sonsuz...
Dualarınızı eksik etmeyin...

_gamze;
Allah razı olsun,inşallah...
dualarınızı eksik etmeyin...

_güzel şeyler dükkanı;
hakkımızda hayırlısı inşallah...
Dualarınızı eksik etmeyin...

Adsız dedi ki...

umarım, güzel kızınız mucizesiyle gelecek aramıza. tüm üzüntülerinizi alır gönderecek. sevgilerimle,aynur

3kişilikDünyam dedi ki...

Canım benim "Herşey insan için". Gerçekten genç yaşta çok büyük bir karar alıp, sen ve eşin ayakta, kararınızın arkasında durabiliyorsunuz. İnşallah, bebeğiniz sağlıkla, hayırlısıyla kavuşur size. Ben bebeklerin anne-babalarını kendilerinin seçtiğine inanırım. Blogda da zaman zaman bunu dile getiririm hatta. Bu minik kız sizi seçtiğine göre, vardır bir bildiği :) Böyle cesur, aklı başında anne-babalar her zaman bulunmuyor değil mi? Karnını falan hiiççç kafana takma, senin yapınla alakalı bişeydir. Hem napacaksın kiloyu??? Doğumun ve doğum sonran daha rahat olur işte az kiloyla. Birde hastaneleri görünce içim daralıyor demişsin. Ama ne şanslısınki Ankara gibi büyük bir şehirde yaşıyorsun, Zekai Tahir gibi bir hastanede takip ediliyorsun. Bunlar çoookkk büyük şanslar. İnşallah şimdi senin içini sıkan bu yerlerde bebeğine kavuşacaksın, birde böyle düşün. Dualarım seninle... Hakkınızda hayırlısı olsun...

zelis dedi ki...

Canim aklimdasin....buraya yazmak istedim öyle...Allah yar yardimciniz olsun.............

sonsuz dekorasyon dedi ki...

cnm bloguna yeni geldim ve ilk okuduğum yazıyla çok üzüldüm ama siz eşinle beraber bir karar vermişsiniz pişmanlık duymadan deneyip görüceksiniz stres olmadan bu dönemi en iyi şekilde geçirmeye çalış allah bebeğinize sağlık şifa versin cnm

n@zo dedi ki...

Nasılsın canım? Nasıl gidiyor hamileliğin?

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

arada bloğuna uğruyorum.senin geldiğini de görüyorum.arada haberler bekliyoruz.

tubitos dedi ki...

bitanem ben bu yazıyı ilk okuduğumda boğazım düğüm düğüm oldu bişe yazamadım. şu andada gözlerim yaşlı inşallah sağlıklı bir evlat olarak doğsun diye dua ediyorum sana. inan hep aklımdasın. ben mucizelere inanırım tatlım allah büyüktür..inşallah küçük bebeğinizle çok mutlu olacağınız hayata gülen gözlerle bakacağınız günler de gelecek.. çok öpüyorum canım

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

Merhaba...Bu akşam oğluma o kadar çok kızdım ki...Büyüdüm artık havalarında, ne söylesem dinlemiyor.O soğuk havalarda hastalanırsın,dedikçe dinlemedi,her akşam duş aldı,başına şapka giymeden dışarı çıktı...yani neredeyse hastalığı davet etti.Şimdi (ilaçlarını da içmemekte direttiği için)boğazının iltihabı kulaklarına vurdu,canı yanıyor.Ancak yarın bir kulak-burun-boğazcı bulup muayene olabiliriz(hafta sonundan ötürü)Ama onun canı yandıkça benim içim acıyor.Üzüntüyle ona söylenip dururken biraz rahatlayayım diye bloğuma girdim ve nasıl olduysa elim beni sizin sayfanıza getirdi.Başınıza gelenleri okuyunca kendime geldim.Bu sinirlenmeden ötürü bir uyarıydı bu bana,şükretmeyi hatırlayayım diye.(çok uzun olacak yazım ama...)Ben bir annenin hamileliğinde bu sıkıntıları yaşamasının nasıl bir duygu olduğunu çok iyi bilirim.Ayrıntıları anlatıp sizi sıkmak istemiyorum ama aylarım dua etmekle geçti doğumumu beklerken.Çok şükür ki söylenen ihtimallerin hiçbiri çıkmadı.Bunun için her zaman şükrettim (BU akşamki gibi durumlarda da Tanrım hatırlatıyor hemen,ona da şükür...)Dilerim sizin yaşadığınız bu sıkıntılar da hayırlısıyla kızınızı kucağınıza aldığınızda biter.Bunun için içten dua ediyorum.Epeydir sayfanıza uğramışsınız,doğrusu durumunuzu çok merak ettim.Dilerim güzel haberler alırız.Ama söylenenler doğru bile olsa ben şöyle düşünüyorum, bu dünyada herkesin sınavı farklı,belki sizde böyle sınanıyorsunuz.Sevgiler....

haskumaş dedi ki...

Öncelikle bloğuma hoşgeldin bende senin bloğunda böyle bir haberle karşılaşınca çok üzüldüm Allah yar ve yardımcın olsun tanımıyorum ama dualarım bütün kalbimle seninle