7 Mart 2012 Çarşamba

34.hafta ve son durumlar

Bir önceki yazımı yazdığımdan beri yorumlarıyla,mailleriyle sürekli yanımda olduğunu hissettiren;
Her daim dualarını gönderen herkese çok ama çok teşekkür ederim...
Allah hepinizden razı olsun...


Son durumuma gelecek olursak;
Dün itibariyle 34.haftaya başladık.
Ben son üç haftadır başlayan sırt ağrılarım ve son bir haftadır yürümemi zorlaştırmaktan da öte engelleme noktasına getiren bel ağrılarım dışında fiziksel olarak iyiyim çok şükür.
En son iki hafta önce 13 kilo aldığımı gördüm tartıda.
8.aydaki biri için pek de çok kilo almış değilmişim.
Keşke 100 kilo alsaydım da evladımın ve benim sağlığımız iyi olsaydı...
Kader işte...


Bebeğimize gelecek olursak;
Beyinde toplanan su miktarı her geçen gün daha da artıyor malesef ki.

Baş çevresi olması gerekenden çok çok büyük.
Beynin sağ ventrikülü toplanan su nedeniyle malesef gelişemedi...
Yani zihinsel engelli olması bekleniyor tıbbben...
Sol ventrikülde de durum farklı değil...
Her geçen gün daha da kötüye gidiyor evladımın durumu...
Çektiğimiz acıyı anlatmak mümkün değil.


Geçtiğimiz perşembe günü Zekai Tahire gittik yine kontrole.
Bu sefer kendi dr.um yoktu ve başka bir dr.a muayene olmak zorunda kaldım.
Yüksek riskli gebeliklerde,muayeneye girince dr.a rahatsızlığı söylüyorsun önce.
Odaya girdiğim gibi söyledim.
Ve dr başladı konuşmaya ultrasona soktuğu gibi beni...
Benim bu saate kadar aklım nerdeydi...
Ben cahil miydim...
Nasıl böyle birşeye kalkıştım...
Neden aldırmadım parmak kadarken...
Yazık değil miydi bana ve ona...
Dr resmen beni cahil yerine koydu,ailevi inançlarımızı,kararlarımızı bir kenara koydu daha doğrusu umursamadı ve kendi bildiğince benim canımı yaktıkça yaktı...
Bu çocuğun beyni oluşmamış bak şu ekrana görmüyor musun dedi.
Biliyorum dedim.
Bu çocuk yaşamaz dedi.
Beyin oluşmamış,kalp nasıl çalışacak,komut nerden alacak bi düşün dedi.
Biliyorum dr bey ben herşeyi biliyorum,ölme ihtimali var dedim.
ne ihtimali,yaşayamaz ki dedi.
bunları ben de biliyordum,şimdiye kadar gittiğim bütün dr.lar da...
Ama bu adam resmen canımı acıtmaya çalışıyordu.
Hiç ağlayıp sızlama şimdi,ilk öğrendiğinde aldırmalıydın dedi.
Ağlamamı acizlik olarak değerlendirdi...


Bu çocuğun beyninden sıvı çekmezsek doğuramazsın dedi.
ben normal doğum yapamam zaten,istemiyorum sezeryan olacak dedim.
o nasıl olacak dedi,nasıl çıkacak bu çocuk dedi,
Rahmin yırtılır,sıvı çekmezsek,bir daha anne de olamazsın dedi.
işte o laf beni mahvetti...


Bir daha anne olamamak...
Ben bu hayatta canımdan çok sevdiğim eşimle evlenip,mutlu bir yuva kurup,çocuklarımızın olmasını diledim hep...
Bunun için yalvardım,dua ettim Rabbime...


Şimdi bu dr,zaten içinde bulunduğum durum çok kolay bir durummuş gibi acımasızca konuşup,beni daha da beter ediyordu...
Evet söylediklerinde haklı olabilirdi,o sıvının çekilmesi gerekebilirdi ama bu şekilde beni yaralayarak söylemesi gerekmiyordu.
biraz daha insancıl olabilirdi.
söylediği tek insancıl cümle,bundan sonrakiler sağlıklı olur korkma oldu.


Evet söylediklerinde haklıydı belki ama bana bu sıvı çekme durumunu daha önce hiçbir dr söylememişti,hele rahim yırtılmasını...


tabi fenalaştım orda,nasıl çıktım hatırlamıyorum.
zaten dr.a girmeden önce de fenalaşmıştım,istifra etmiştim.
tuvalette bir bayan ki Allah ondan razı olsun,
benim o halimi görünce tuttu kolumdan,ortalığı birbirine kattı,hemşire,sedye,bayan fenalaştı diye yardım çağırdı.
Allah razı olsun ondan beni dr. odasına kadar götürdüler sedyeyle.
Zekai Tahir'de malesef ki muayene polikliniklerine eşler alınmıyor,eşinizi geçtim anne,abla falan da almıyorlar.
öyle bir başınızasınız.
hele ki benim durumumda olan biri için o muayene odaları cehennem gibi...
Muayeneler,her seferinde bir başıma içeride fenalaşıp,dışarı çıkınca eşime sarılıp ağlamakla sonuçlanıyor.


Neyse dr pazartesi tekrar gel,klinik şefiyle görüşeceksin ona durumu anlatacaksın,benim gönderdiğimi söyleyeceksin.
O;sıvı ne zaman çekilecek,nasıl bir yol izlenecek karar verecek dedi.


Tabi dr beni bu şekilde mahvedince;
eşim bir şekilde içeri girdi sinirle...
çıktığında da sinirliydi.
ben kayınpederimle bekliyordum dışarıda.
eve geldik sonrasında ağlaya ağlaya.
bütün haftasonum ağlamakla geçti.


Pazartesi tekrar gittik hastaneye,kendi dr.um gene yoktu onunla görüşmeden,klinik şefinin yanına çıktık eşimle.
Durumu anlattım,perşembe günkü dr.un söylediklerini de.
Şef de evet sıvıyı çekeceğiz dedi ama doğumda çekeceğiz dedi.
sen şimdi evine git,rutin kontrollerini aksatmadan gel hep;
bi ağrın,sızın,kanaman,suyun ne gelirse hemen  buraya gel dedi.
Ben dedim ki;sezeyanda da yırtılma olur mu sıvıyı çekmesek.
Ne sezeryanı dedi.
Dedim ben normal doğum istemiyorum.
Ona sen karar veremezsin dedi şef.
Sen git evine ağrıların başlayınca gel hastaneye yatacaksın doğum başlayınca da sıvıyı çekeceğiz dedi.
Tabi o anda dünya bir daha başıma yıkıldı.
Ben normal doğumu kaldırabilecek bir durumda değilim.
Ne psikolojim ne de fiziksel olarak acı eşiğim buna müsait değil.
Hele bu yaşadıklarımdan sonra...


Şu an psikolojik olarak nasıl korkular içindeyim tahmin bile edemezsiniz.
Doğum yaklaştıkça korkularım daha da kabusa dönüşüyor.
Uyuyup uyanmak istiyorum.
Kalktığımda duyacağım,göreceğim herşeyden korkuyorum ama sadece uyuyup uyanmak istiyorum.
Her dakika Allah'ım sen yardım et bize diye yalvarıyorum.


Tabi bir de bu arada babaannem hastanede yatıyor,neredeyse 1.5 aydır.
iki hafta önce sağ tarafına felç geldi,bilinci yerinde değil.
Annemler ve halamlar her dakika hastanede başında bekliyorlar.
Ben bu durumdayken o kadar üstüne geldi ki...
Annem her telefonda ağlıyor,yanında değilim diye.
Babaannem böyle olmasaydı şimdi yanımızda olacaklardı...
Annemin değerini her geçen gün,özellikle de doğum yaklaştıkça daha da çok anlıyorum.
Allah ondan razı olsun...
iyi ki var...
Az kaldı ama yanımıza gelmelerine.


Benden şimdilik bu kadar...
Bu yazdıklarımı okuyan herkesten dualarını istiyorum....
Dualarını esirgemeyen herkesten Allahım razı olsun...















38 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

canm benm ya şok oldm ben durumu bilmiodum...dualarım seninle Allah sabır versin

tubitos dedi ki...

canım benm allah yardımcın olsun kelimeler kifayetsiz..... :(

Nalan dedi ki...

okurken nutkum tutuldu, ne yazayım canım sana :((( benim hangi cümlem senin gönlünü avutabilecek ki? :(((Dua etmekten başka şuan elimizden ne gelir ki? Rabbim yardımcın olsun.

Burdan da defalarca haykırmak istiyorum , boktan şeyleri dünya meselesi haline getirip şımarıklık yapan insanlara.İnsanlar nelerle uğraşırken , sizin bu şımarıklığınız nedir? Rebbinize Hamd edin ya..

MODAVESAİRE dedi ki...

allah yardımcınız olsun canm..umudunuzu yitirmeyin unutmayın ki hayır da şer de Allah ta geliyor. sizin için dua edeceğim. sevgiler tatlım..

Aktuelmoda dedi ki...

Bitanemm kıyamam sana ben yaa,Allah yardımcınız olsun inşallah ikinizinde,dualarım hep seninle,gerçekten kendi bebeğimi düşündüğüm her an seni daha bir içten anlıyorum,ne olur güçlü olmaya çalış canım..

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

allahım sana ve ailene kolaylık versin,sen çok güçlüsün biz aynı dönem evlendik seninle ve o kadar üzüldümki bu duruma inşallah her zorlukta bi kolaylık vardır dualarım seninle..
hep dua et bizde yanındayız..

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun diyeceğim ama geçer mi bilinmez tabii.
Son iki yazdığınızı üst üste okuyunca çok kötü oldum.Ne diyeceğimi bilemiyorum.Allah sabır versin,umarım bir mucize gerçekleşir ve bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz.

pofiş♥ dedi ki...

canım benim bu yorumu yayınlama istersen...

bi şekilde sana ulaşmak destek olmak o kadar istiyorum ki...

kıyamam ben sana bebeğine...

o zekai tahir zıkkımı hastanesinden ve doktorlarından nefret ediyorum ben nefret keşke başka bir hastaneye gitseydin o hastaneye kadar :(

insanı psikolojik olarak yıkmakta oranın ustune yoktur....

rabbim yardımcın olsun...
merak etme olması gerekiyorsa normal doğum allah sana yardımcı olur sen dua etmeyi hiç bırakma...

istediğin her an seninle görüşüp yardımcı olmaya çalışırım ...dualarım seninle allah yardımcın olsun...

loststone dedi ki...

sizin bu durumunuzu bilmiyordum. Allah sizin de bebeginizin de yardımcısı olsun. umarım hersey yolunda gider en az yarayla atlatırsınız bu günleri. herseyin üstesinden kolaylıkla gelmenizi umarım dilerim.allah size ve eşinize sağlık uzun ömürler versin inşallah.

krem dedi ki...

Allah'ın kimseye kaldıramayacağı yük vermediğine inanmaktan, ve kalpten dua etmekten başka ne gelir biz inananların elinden? sağlıklı denen nice bebekler engelli, engelli denen niceleri sağlıklı doğduğuna göre dua kapısını çalalım kardeşlerim. Allah sana ve eşine en büyük sınavı vermiş, kimse üzüntünün boyutunu anlayamaz ve paylaşamaz ama tüm dualarımızı tatlı bebeğin için edersek, belki içimizden birinin temiz kalbi sebebiyle Allah sana onu bağışlar. 21 haftalık hamileyim ve bu andan itibaren ikimizin bebekleri için beraber dua edeceğim. Allah yar ve yardımcın olsun canım..

sergun dedi ki...

çok üzüldüm inanın. sabırlar diliyorum size. ben de detaylı ultrasona girdiğimde beyindeki sıvı değeri üst sınırlarda çıkmıştı, sonradan azaldı sıvı. o dönemdeki endişeyi çok iyi anlayabiliyorum. ismini anımsayamayacağım ama beyine takılan ve sürekli takibi yapılan bir çubukla tedavisinin yapılabildiğini hatırlıyorum. o dönem epey araştırmıştım hidrosefaliyi.
dilerim devasını bulursunuz, dualarım sizinle..

a. gizem dedi ki...

canım benim...
ah ne diyebiliriz ki bizler
şu hayatta tek bir cümle var:

herşeyin başı sağlık...
o olmadan diğer şeyler olmuyor diye...

allah size en kısa zamanda sağlık versin.

ikiniz de oylesine küçük öyle gençsiniz ki aslında.


biz seninle aynı duyguları hissettik evliliği beklerken,
çok uzun süre kavuşmayı bekledik değil mi?

ben 83 doğumlu oldugum halde kendimi o kadar ufak; anne olmak için o kadar erken görüyorum ki.
şu yazdıklarını bir solukta okudum ve beynimden kaynar sular döküldü
düşün; ki anne olmak ne büyük sorumluluk, bi de bu cümleleri duymak
allah yardımcın olsun canım
dualarımız seninle

ilkkez itiraf ediyorum aslında sana; eğer senin gibi bir durumla karşılaşsaydım asla senin kadar güçlü, cesaretli olamazdım ben

bu kadar güçlü bir insana da bu kadar iyi kalpli bir insana da yürekten diliyorum allah şifa versin.

hiç bir şey için korkma. yüreğini ferah tut.
sevgiyle operim seni

lamore del calcio dedi ki...

canım ya. sana üzülme, her şey güzel olacak demek çok güç. ama kalpten inanmamız gereken şu ki, bir şeyler yolunda gitmiyorsa, sebepsiz değil. bunu dilemekten başka çaremiz yok. insanı ayakta tutan inançtır ve görüyorum ki bu sende fazlası ile var. o halde inanmaya devam et, hayırlısı olacak. Allah yardımcın olsun. bizleri de habersiz bırakma...

n@zo dedi ki...

Biliyorsun dualarım seninle, bebeğinle..
Sen nelere göğüs gerdin, doğumda da güç verir Allah..
Doktorun niyeti kötü değil belki ama uslupları böyle kotu olabiliyor işte.. Elden bişey gelmiyor ama..

gezicini dedi ki...

böylesine güçlü bir anne baba adayına kolay gelsin, Allah yardımcınız olsun. dualarım sizinle. sağlıkla geçsin günleriniz.
sevgiler
gorki

esved dedi ki...

Her anne elbet degerlidir ama sen ve esin melekler kadar temiz insanlarsınız..millet doğurup doğurup apartman boşluklarına atarken sen bebegini bırakmadın hiç şüphesiz Rabbimiz emanetine sahip cıkan bu iyi yürekli anneye elbet yardım edecektir. Allaha emanet ol dünyanın en güzel en iyi annesi..

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım benim uzun zamandır bloga girmiyordum yazdıklarını okudum çok üzüldüm...evlat sahibi olmak elbet kolay değil ama senin bu yaşadıkların gerçekten çok zor...senin ve bebeğin için çokkk dua edeceğim inşallah sağlıklı kucağına alacaksın bebeğini.moralini hiç bozma ne olursun senin dik durman lazım ki bebeğin senden güç alsın...rabbim dualarınızı cevapsız bırakmayacak inşallah...kendine çok iyi bak canım benim

nohut oda dedi ki...

bu bir imtihan..ve seb bunu hayırlısıyl atlatırsın inşallah..çok zor ama rabbım sana sabrını verecektır..kaldıramayacağın dert yük vermesin allah...öyle hikayeler varki..inşllah herse sizin içinde bol lütuflu olur..

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

Merhaba,geçen akşam rastladım önceki yazına ve çok etkilendim.Bu akşam senden tekrar haber almak beni sevindirdi demek isterdim ama üzüldüm maalesef.İlk olarak oralarda başka hastane yok mu acaba,niye öyle bir yere gidiyorsunuz ki?KOcayı içeri almamak da neymiş?İnsanın eşine en çok ihtiyacı olan zamanlarda nasıl böyle bir engelleme yapılıyor?İkinci olarak,bazen böyle acımasız doktorlara denk geliyoruz(Bu hepsinin böyle olduğu anlamına gelmez tabi)Ben de rastlamıştım böyle insanlıktan nasibini almamış bir doçente,neler yaşamış olabileceğini tahmin ediyorum.Seni teselli edebilmeyi isterdim ama bunu sağlayabilecek sözcükleri bulamıyorum.Bu kader de olsa bir noktadan sonra sizin seçiminizdi. Onun için dik durmanız gerekiyor.Güçlü olmalısınız,doğumdan sonra buna daha da çok ihtiyacınız olacak çünkü malesef zorlu süreç bitmeyecek.Oldukça yıpratıcı yeni bir sürece gireceksiniz.Komşumun çocuğu da böyleydi.Üstelik o kadar zor durumdaydı ki.Maddi sıkıntılar içindeydi.Hamileliğinde kontrole bile gidemediği için doğuma 1 hafta kala durumu öğrendi.Bebek doğduktan sonra eşi ve eşinin ailesi çocuğa bakmasını istemediler.O,(ki kendisine büyük saygı duyuyorum)onları dinlemedi.Kızını o kadar çok sevdi ve öyle özenli baktı ki doktorlar o kadar uzun yaşamasına şaşırdılar.Çocuk geceleyin ağladığında eşi kalkıp bakmasına izin vermiyordu.Kayınpederi çocuğa bakamasın,kendi kaderine terk etsin diye evlerini köye taşıttı ki gelini tarlada çalıştırsın.Bunları sana moralini bozmak için anlatmıyorum,zaten yeterince bozuk.Beterin beteri var,hiç değilse eşin ve yakınların sana destek oluyorlar.Her şey kader.Güçlü olmalısın.Seni sevgiyle kucaklıyorum.Allah yardımcınız olsun...

zelis dedi ki...

kac kere yazdim sildim,yazdim sildim..dakikalardir ekrana bakiyorum..yok..yazacak cok sey var,ama hic birsey de yok...Allaha senin icin yürekten edilecek dualarim var,ve ettigim...duam,kalbim seninle...bunca sinavin muhakkak bir yerlerde mükaafatida vardir..ben senden o mükafatin ne oldugunu duyacagim günü sonsuz bir inancla bekliyorum..duam duana karissin...En güzele emanetsin....

.ankara düşleri. dedi ki...

_pembe mor alg;
sağol canım,Allah razı olsun.
dualarını eksik etme...

_tubitos;
sağol canım,amin,inşallah...

_nalan;
evet canım dua etmekten,Rabbime yalvarmaktan başka çarem yok...
Allah razı olsun...

_modavesaire;
sağol canım benim.
Allah razı olsun...

_aktüelmoda;
sağol canım benim Allah razı olsun...
Rabbim hep seninle ve bebeğinle olsun inşallah...

_renkli kuşla herşey tadında;
canım benim Allah razı olsun...
Dualarım hep dilimde,eksik etme sen de...

_kitap kurduyum ben;
çok teşekkür ederim,Allah razı olsun...

_pofiş;
canım beniiim...
istediğin şekilde burdan,mailden,telefondan,ankaraya geldiğinde yüzyüze her şekilde ulaşabilirsin bana,düşünmen,dile getirmen bile çok büyük destek benim için,Allah razı olsun senden...
zekai tahire biraz mecburen gittim aslında,kendi özel dr.um bu durum ortaya çıkınca senin bir perinatologla sürdürmen gerekiyor deyince mecbur kaldım oraya gitmeye.yoksa ben de oradan nefret ediyorum.berbat bir yer...
bir de bu normla doğum meselesi çıkınca iyice soğudum ordan.
devlet hastanelerinde normla doğumu beklemek mecburi olduğu için diretecekler,tabi ben dayanabilirsem...
Ama Rabbim yanımda biliyorum,O'na inanıyorum,o yardım edecek bana...
Allah razı olsun bu yorumun beni çok mutlu etti...
dualarını eksik etme canım...

_loststone;
çok teşekkür ederim allah razı olsun...

_krem;
çok güzel yazmışsınız Allah razı olsun....
Rabbim sizi de hayırlısıyla kurtarsın inşallah...

_Sergün;
çok teşekkür ediyorum...
evet şant diye bir şey takılıyor,tedavisi için.
ama bizim durum ciddi boyutları çoktan geçti.
Rabbim hakkımızda hayırlısını versin inşallah...
tekrar sağolun...
Rabbim sizin de yardımcınız olsun...

_a.gizem;
evet gizemcim sağlık olmadı mı olmuyor işte,ne yaparsan yap olmuyor...
evet biz seninle hep aynı şeyleri hissederek yürüdük.
kader herkese başka yollar çiziyor işte...
anne olmak,o duyguyu hissetmek öyle bir duygu ki,öyle bir sorumluluk ki benim kaderimde en ağırını yaşamak varmış.
ve sana şunu söylemek isterim gizemcim;
eğer benim yerimde olsaydın ki Allah korusun,
ne karar vereceğini şimdiden kestiremezsin.
bazı şeyler başa gelmeden anlaşılmıyor.
insan yaşamadan bilmiyor neye ne karar vereceğini...
Rabbim yardım edecek inşallah...
Allah razı olsun duaların için...
ben de öpüyorum canım seni...

_lamore del calcio;
sağol canım,Allahım yanımda çok şükür...
O yardım edecek bize inşallah...

_nazo;
biliyorum nazocum bilmez miyim...
malesef drçlar böyle olabiliyor bazen.
inşallah herşey güzel olacak,hayırlısı inşallah...
Dualarını eksik etme canım benim...

_gezicini;
çok teşekkür ediyorum ,Allah razı olsun...

_esved;
inşallah canım inşallah,
Allahıma inancım çok büyük...
Allah razı olsun...

_moda ve hobi perisi;
inşaallah canım Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah....

_nohut oda;
inşallah...
Vardır Rabbim bunu bize verdiyse bir hikmeti,yaşayıp göreceğiz...
Allah razı olsun...


_yücel eser bandırmalı ;
Rabbim dermanını da verecek inşallah,benim inancım çok büyük...
hakkımızda hayırlısı inşallah...

_zeliş;
Allah razı olsun...
Okurken yazdıklarını tüylerim diken diken oldu...
Rabbim ona açtığımız ellerimizi,ettiğimiz dualarımızı kabul eylesin inşallah...
Allah senden razı olsun...

Fatma Gül dedi ki...

Merhaba;
Son yazınızı okumamdan bu yana sürekli bloğa girip güzel bir haber verirmisiniz diye çok bekledim ve dua ettim bolca,Neyse hala Allahtan umut kesilmeyeceğine inancım sonsuz...Cennet anaların ayaklarının altındadır derler ya bence siz şimdiden cennetliksiniz bu yaşadıklarınızla...Rabbim güzel günlere kavuştursun inşallah dularım hep sizinle...

KelebekGibi dedi ki...

Insallah yukarida nohut odaninda dedigi gibi bu sinavi atlatinca ardi sira aydinlik olur sizin icin. Her gecenin bir sabahi oldugu gibi...
Rabbim sabir, saglik ve güc versin insallah.
Dualarimda olacaksiniz.

Adsız dedi ki...

Rabbim yardımcın olsun ne diyim. gözyaşlarımla beraber dua ediyorumm senin için. seni tanımıyorum bile sürekli takipçin değilim ama blogunu tesadüfen her açtığımda, dayanamıyorum. iyi haberlerini okurum inş burdan. Allahın bir imtihanı bu da. hakkında hayırlısı.

Adsız dedi ki...

Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok yeni anne oldum. Benim bütün hamileliğim de röntgen ve kullandığım ilaçlar nedeniyle bebeğime birşey olur korkusuyla geçti. Bir doktor bana bebeğimin kör ,sağır olabileceğini hiç çekinmeden söylemişti. Yazdıklarınızı gözyaşlarıyla okudum sizi çok takdir ettim. Allah yardımcınız olsun aldığınız karardan pişman etmesin hakkınızda hayırlısı olsun

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

Rabbim zorluklarla beraber kolaylıklar da verirmiş.güçlü ol canım.çok zor dönemlerden geçiyorsun.araştır sürekli.hem hastane hem doktor.netten de araştır.dua ediyoruz senin için.
nasılda güçlü güzel bi annesin.bizleri utandırıyorsun.siz nelerle uğraşıyorsunuz diyorsun sanki bu yaptıklarınla.
sen çok güçlü bi kadınsın gerekirse normal doğumda yaparsın.buna inandırdın bizi..
ağlama artık.üzülme.sabret sadece.sen sustuğunda Allah ın adaleti devreye girecektin.Ona güven.zaten evlatlarımız emanet değil mi? zaten Onun değil mi?zaten biz emanetçi değilmiyiz.O kuluna şah damarından yakınken o koruyup gözetmezmi?

üzülme,sabredenlerden ol,ne gerekiyorsa araştır ve yap biz sana inanıyoruz..

mutludesign.blogspot.com dedi ki...

Şuan gözyaşları içinde yazılarınızı okudum..Rabbim yardımcınız olsun..Bebeğinize şifa sizede sabır versin..Söylenecek fazla söz yok dualarım sizinle..Tekrar Allah yardımcınız olsun..

3kişilikDünyam dedi ki...

Kontrolünü yapan dr iyilik mi yapmış kötülük mü bilemedim. Belki yol göstermek için öyle yapmıştır. Tabi senin durumunu düşünüp ona göre konuşmalı, bizlerin beklediği bu ama doktorlar bazen bu kadar hassas olamayabiliyorlar. Boşver sen onu. Sezeryan konusunda ise, şu ara çıktıya, normal doğuma dönüş... Şef onun için söylemiştir diye düşünüyorum, herkes kendi bildiğince sezeryan oluyor, şu ara bunun önüne geçmeye çalışıyorlar. İnan seni rahatlatmak için söylemiyorum, yazıyı okurken aklımdan direk bunlar geçti. Ama snein durumunda seni normal doğuma falan zorlamazlar. Sen kendi doktorunla zaten bunu konuşursun. Bun lar hiç kafanı takacak şeyler değil inan. İnşallah senin ve bebeğin için hayırlısı olur, dualarım seninle...

hümeyra dedi ki...

merhaba,yazını okudum ve yorum yapmadan geçemedim.doktorlar çok yoğun oldukları için bazen empati yapmıyorlar,direkt düşündükleri gibi konuşuyorlar.Biraz durup düşünse,hassas bir anneyle böyle konuşulmayacağını farkedecektir eminim.İnşallah herşey yolunda gider,kolay bir doğum olur.En azından,eşin senin yanında destek oluyor,bu gibi durumlarda yalnız olmadığını bilmek insana iyi gelir.Senin ve bebeğin için dua edicem.Allah kolaylık versin.sevgiler...

GÜZİN dedi ki...

tam aklımdan sen geçiyordun artık bir mail atmam lazım diyordum,postunu malesef kaçırımısım:(ve yeni gördüm tesadüfen okudum okudum boğazım düğümlendi..Allahım sana bu verdiğin karardan dolayı daha çok yardım edecek,hep senin ve bebeğinin yanında olacak,nolur sen duaya devam et, doktorun üslubuna inanamadım cidden inanamadım canımya nezaman dersen bi çay içelim görüşelim tatlım eğer sağlığın ve psikolojin elverirse tabi canın isterse haberleşlm olurmu..dua etmekten başka bişey gelmez elimizden ama her şer'de vardır bir hayır..

Nur dedi ki...

Allah yardımcınız olsun benzer bir durumu yaşadığım için sizi gerçekten anlayabiliyorum. Doktorlar malesef çok gaddar onları ciddiye almamak lazım zaman zaman. Siz en büyük mükafatı sınavı kazanıyorsunuz Allah'ın izniyle.. Dualarım sizinle.

Vintage Duygular dedi ki...

bende bu durumu bilmiyordum.. Ne diyecegimi bilemiyorum..Allahtan ümit kesilmez, insallah herseyin en iyisi olur..Dualarim sizinle canim..

Rabia Şeyma DAYIOĞLU dedi ki...

Allah yardımcın olsun. Bizim de yakın bir akrabamız var buna benzer bir durum yaşadı.. Çocuğu şimdi 18yaşında. Bazı özel durumları olabilir evet ama annelik zaten kaç yaşına gelirse gelsin ne durumda olursa olsun elimizden geldiğince korumak kollamak değil mi.. Sen daha da özel bir anne olacaksın. Rabbim seni mükafatlandırsın..Umudunu hiç kaybetme.. Dua edeceğim senin için.. Çok güçlü bir annesin. Allah sana da doğacak bebeğine de kolaylık versin..

cicibiciseylerr.blogspot.com dedi ki...

CANIM RABBİM BİNLERCE KEZ ŞİFA VERSİN BEBEGINE VE YARDIMCINIZ OLSUN.İNŞALLAH SAĞ SALİM KAVUSURSUN BEBEGINLE.
İNŞALLAH BU SIKINTILARIN HAYIRLI BIR SEKILDE SON BULUR..
KENDINI UZME DIYEMIORUM TABIKI AMA GÜÇLÜ OL BITANEM RABBİM HERŞEYIN EN IYISINI EN GUZELINI VERSIN SANA.DUA İLE KOCAMAN SARILDIM SANA.
DUALARIM SENINLE UNUTMA.

hümeyra dedi ki...

Rabbim hayırlı şifalar kolaylıklar versin.bu durumda ne denir kelimeler kifayetsiz kalıyor.ben belki moral olur diye size iki olay anlatmak istiyorum.biri benim ilk hamileliğimde,hamile olduğumu bilmeden tomografi çekilmiştim. bana oğlumun özürlü olduğu aldırmam gerektiği söylendi.eşim askerdeydi,3 görümcemde hemşire.ben askerde morali bozulmasın diye eşime anlatmadım.ama gerek görümcelerim gerek anneler aldırmamı bunun çok zor bir durum olduğunu söylediler.bense inatla "BEN RABBİME GÜVENİYORUM" dedim ve elhamdülillah oğlum şu an 5 yaşında ve şiddetli grip bile geçirmedi çok şükür.diğeri de bir akrabamıza aynı sizin teşhisiniz konulmuş ve aldırması tavsiye edilmiş,o da özürlü çocukla nasıl uğraşırım diyerek aldırıyor çocuğu ama alındıktan sonra farkediliyor ki hiçbir problemi yok bebeğin.biz kendimizi ve bebeğimizi Rabbimize emanet edelim O'na güvenelim.Rabbim elbet kolaylığını ya da sabrını verir.Rabbim yar ve yardımcınız olsun...

Adsız dedi ki...

Allahu Teala yardimcin olsun canim, insaAllah hersey cok guzel olur ve doktorlar yanlis cikar, sihhatli cocugun dunyaya gelir ve saglikli uzun omrunuz olur hep birlikte. Sonucda cocugunun sihhati tam yerinde olmasada Allahu Teala sana ve ailene yardim edecektir ve bunun karsiligida cok fazla olacaktir. Dualarimdasin canim, bugun cocugunu alicaklarmis sezeryanla diye okudum arkadasinin blogundan. opuyorum.

otuzundansonra dedi ki...

Allah yar ve yardımcın olsun,sağlıkla inşallah.
tel nefeste sağlıkla bebişini kucağına al inşallaah,sevgiler

NABRUT dedi ki...

güzel şeyler dükkanı senden bahsetti oyle geldim bloğuna.
ne diyebilrim ki hassaten dua edeceğim...