1 Nisan 2012 Pazar

Biz...

çarşamba sabahı sezeryanla doğumum gerçekleşti.
kızımız sağ salim doğdu Allaha bin şükür.
sadece hastalıktan kaynaklı başında biraz anormal bir şişlik veya büyüklük diyelim vardı.
Yaşamaz diyen herkese inat Rabbim yüzünü gösterdi bize.
cuma sabahı şant ameliyatı yapıldı,beyindeki sıvının tahliyesi için.
şu an sıvı yavaş yavaş boşalıyor.
çocuğumuzun başı normal bebeklere benzedi.
hatta doğduğu halinden eser yok sıvı boşaldıkça bambaşka bir bebek oldu.
şimdi hala yenidoğan yoğun bakımında medicanada.
günde iki defa görme iznimiz var.
buna şükür.
süt götürüyoruz gittikçe.
burnu aynı bana benziyor.
uyurken de aynı babasına benziyor.
Rabbime şükürler olsun nasıl tatlı bir bebek.
bambaşka oldu ameliyattan sonra.
yarın sabah mr çekimi var,hakkımızda hayırlısı inşallah dualarınızı esirgemeyin ne olur.

prof. tamer mungan dan ve şant ameliyatını gerçekleştiren operatör uzman dr. hakan yakupoğlu ndan Allah tazı olsun...


ve .....
dualarını esirgemeyen hepinizden Allah razı olsun.
Ne olur dua etmeye devam edin bizim için...
daha atlatacak günlerimiz var.
bu güne geldiğimize binlerce şükürler olsun Rabbime....


Allahıma şükürler olsun hepinizden Allahım razı olsun....

60 yorum:

zelis dedi ki...

Oohhhh Allahima bin sükürler olsun,bu duruma geldiginiz icin..Rabbim insaallah daha daha iyi günlere gelmenizi nasip edecek,bebeginizi saglikli bir sekilde o hastaneden alip evinizede gideceksiniz insaallahh ya Rabbimm..
Dualarimiz sizinle..
Allah yar ve yardimciniz olsun...

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

Günlerden beri merak içindeydim.Çok şükür,iyi olmanıza çok sevindim.Allah sağlıkla,analı, babalı büyütmenizi kısmet etsin inşallah.Her zaman umut var.Sevgiler...

gezicini dedi ki...

çok sevindim çok! sağlıklı günler sizinle olsun!
sevgiler
gorki

cingifilli dedi ki...

dualarım sizinle ve bebeğinizle.şükür iyisiniz.dilerim herşey çok daha güzel olur.sevgiler...

MODAVESAİRE dedi ki...

çok şükür.çok sewindim inan..inşlh her gününüz daha güzel , sğlıkla geçer, herşey geride kalır..iyi günler:))

a. gizem dedi ki...

allah yardımcınız olsun canım
allah kızınıza acıl sıfa versin
burada hep bırlıkte sızı dusunup dua ettık
hatta bırcok kısı de bana maıl attı
allah acıl sıfa versın
dualarımız sızınle

pembe mor alg dedi ki...

canm benm nasıl sevndm ya duam tabiki prenses için..adı ne?

nohut oda dedi ki...

çok şükür herşey iyiye gider inşallah..rabbim güç kuvvet versin..
hayırlı olsun bebeğin sağlına kavuşşun inş..

Senanın annesi dedi ki...

Allaha şükür herşey iyi ilerliyor ve çok daha iyi olacak.
Kızınıza yavrunuza uzun sağlıklı bir ömür diliyorum.

Sizleride kutluyorum artık anne ve babasınız.
Yaşadığınız en üzücü gün bu günler olsun, bundan sonrası hep çok güzel olsun inşallah.

sevtap dedi ki...

Maşallah Allah analı babalı büyütsün.Başlangıç ve devam çok güzel olmuş.Allah hayırlı sonuçlar versin.

Nur dedi ki...

herşey çok daha güzel olacak Allah'ın izni ve sizin sabrınızla Allah yardımcınız olsun meleğinize sağlık versin inşallah

allemdurik dedi ki...

Ah kardeşim, ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz. Tevafuken bloğunuza rastladım ve hikayenizi gözyaşlarımı tutamadan okudum. Eşiniz kardeşime ve size aldığınız zor ve doğru karardan dolayı hayran oldum ve bu yolda Rabbimin size yardım etmesi için dua ediyorum. Burası bizler için bir imtihan yurdu. Elbette hepimiz bazı imtihanlara tabi olacağız. Allah'ım imtihanı yüz akıyla verip rızasını kazananlardan eylesin. Anneanneciğim; "Allah evlat verir devlet verir" derdi. İnşaallah siz de güzel kızınızın devletini mürvetini görürsünüz. Dualarım sizlerle. Allah'a emanet olun.

tubitos dedi ki...

Canim bnm cok merak ettim seni ama herseyin iyiye gidecegine dair inancimi hic yitirmedim. Bebeigini hayirlisiyla kucagina aldin daha da guzel saglikli gunleriniz olacak insallah. Guzinle de konustuk o sana ulasmaya calisti iyi haberlerini aldik. Kendine cok iyi bak kucuk melege de yuce rabbimiz biran once saglik guc kuvvet verecek buna inan. Cok opuyorum canim bnm

KelebekGibi dedi ki...

Ne güzel bunlari okumak :)
Cok sevindim, Rabbime sükrettim.
O "ol" deyince oluverir iste hersey...
Dualarimda olacaksin ;)

Sevgiler

nnn dedi ki...

vatana millete dine hayırlı evlat olsun! Allah size bağışlasın inşallah evladınızı! Sıkıntılarınızı gidersin...

SOLMAZ dedi ki...

Küçük hanımla birlikte güzel günler görmenizi diliyorum. ALLAH Acil şifalar versin ...

GÜZİN dedi ki...

çok şükür canım ya o gün senden haber alamasam bugüne zor sabrederdim bu yazı için, ne güzel sonunda düzgün bi doktorla karsılasmanıza cook sevindim, minik ve tatlı cadı bütün bu ameliyatları mrları hepsini atlatıp sağlıklı bir bebek olacak insallah insallah canım benim..biraz zaman gecsin ziyaretnze geleceğm insallah:)

Adsız dedi ki...

gecmis olsun

Adsız dedi ki...

söze nasıl başlıyacağımı bilemedim yazdım sildim tekrar yazdım 7,5 aylık bir bebeğim var inanın sizin durumunuza çok üzülüyordum ama bugün bu satırları okuyunca çok sevindim ağlayarak yazıyorum inşallah bugünlerde geçer beğinizi sağlıkla kucağnıza almak nasip olur ... bu satırları okuyan herkesin allahtan dileği bududur dualarım sizinle ...minik prensesinize bir an önce kavuşmanız dileğiyle

queen_ff dedi ki...

Allah bir an evvel ikinizi kavuştursun.Acil şifa versin...
Bir nebzede olsa içime su serpildi.Gör bak daha ne güzel günler göreceksiniz inşallah ;))

Adsız dedi ki...

Gözünüz aydın, inan ki dönemeç yazısını okuduğumdan beri aklımdasın sürekli dua ediyorum. ben de hamileyim o yüzden en az kendim yaşamış kadar etkilendim üzüldüm.Rabbim büyük yaşamaz denen bebeğin yaşamış, büyük bir ameliyata bile direnmiş inşallah sapasağlam devam edicek yaşamına. Allah bebeğinizin gücünü kuvvetini artırsın haberlerini eksik etme..Kevser

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

çook şükür, mail atıp telefonunu almadım diye çok üzülmüştüm, senden bi haber görünce o kadar sevindim ki şu an gözyaşlarıma hakim olamıyorum.

Adsız dedi ki...

günlerdir güzel haberler almak ümidi ile ara ara kontrol ediyorum blogunuzu..
çok sevindim... en kısa zamanda inşallah sınırlı zamanlarda değil sağlıklı güzel günlerde bir arada olursunuz bebeğinizle...

gelinyolu dedi ki...

canım benim hadi gözün aydın.. gelişmelerden haberdar et. dualarımız sizinle.

Aktuelmoda dedi ki...

Canımmm bu yazıyı bekliyordum sabırsızlıkla,hayırlısı ile dünyaya gelmiş ya çok şükür.Allah'ım minicik canın yardımcısı olsun inşallah,hayırlısı ile inşallah herşey yoluna girer canım...

S♥A dedi ki...

Canım benim Allah yardımcınız olsun,inşallah mr sonucu da güzel çıkar,sen çok cesur ve güçlü bir kızsın,eminim bundan sonrasını da atlatacaksın..

Anne Café dedi ki...

Allah yardımcınız olsun. dualarımız sizinle.

Müge dedi ki...

bi oh dedim okurken :) okuduğum günden beri hep aklımdasınız gidip gelip bakıyordum nasılsınız diye. Allah yardımcınız olsun. Daha çoook güzel yıllar geçirin ailecek. Bebişin sağlık durumundan haberdar edin bizi arada... Allah'a emanet olun...

hayat güzel dedi ki...

meraktaydım... ne güzel haberler verdin bize... mr sonucu da iyi olur inşallah... Allah sağlıklı ömür versin inşallah

paNDuf dedi ki...

Herşey çooook güzel olacak.. Dualarım sizinle..

Vintage Duygular dedi ki...

Cok sevindim bu habere. Hayata simsiki tutunsun, herkese,herseye inat saglikla büyüsün minik meleginiz.Insallah daha güzel haberlerini alacagiz.Kalbimdesiniz..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım yardımcınız olsun melek anne

deniz dedi ki...

Çok sevindim inşallah herşey çok daha güzel olur. O minik tatalı yavruşa Allah'tan acil şifalar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Allah yardımcınız olsun sizi okuduğum günde beri dualarımdasınız İnşallah bebeğiniz ve siz çok çok daha iyi olursunuz rabbim sıkıntılarınızı gidersin inşallah tez zamanda.
Hergün bakıyorum bloğunuza bundan sonrada dua etmeye ve bloğunuza bakmaya devam edeceğim Allaha emanet olun Duygu..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

çok çok çooook sevindim.daha güzel günler gelsin sizin için inşallah..

fatma dedi ki...

Allah yardımcınız olsun bloğunuzu ve hikayenizi severek okumuştum benimde bir bebeğim var Allah kimseyi yavrusuyla imtahan etmesin size de sabır ve güç versin inşallah... karanlıkların sonu hep aydınlık olsun sağlıkla ve mutlulukla büyütün bebeğinizi

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım gözün aydın yüce allahım sayesinde sağ salim doğmuş bebişin çok sevindim.inşallah bunları da atlatacaksınız dualarım sizinle...

neslinnce dedi ki...

Yavrum bebeğin sağlıklı mı doğdu yani? Hem fiziksel hem zeka olarak normal miymiş? O suyu aldıklarında her şey normale dönecek mi ? Seni de onu da çok merak ediyorum tatlım. Allahım gönlüne göre versin inşallah.

Fatma Gül dedi ki...

Çok şükür Rabbime dualarım hiç eksik değil bilki yüreğim hep seninle..İnsan tanımadığı bilmediği biri için de iyi olsun işi rast gitsin diye bu kadar dua edebilir ancak..İnşallah güzel günler hep senin olsun...Ben de Ankaradayım keşke yardımımız dokunabilse..Ama ihtiyacın olursa bilki biz yani eşimde biliyor sizi yanındayız...Allaha emanet olun güzel yavrunla...

hande ne yapıyor? dedi ki...

Ben çok uzun zamandır ziyaret edememişm ki seni:( geriye geriye gittim okudum kaçırdığım her şeyi... Her ne kadar iletişim kuramasam da arayıp soramasam da çok sevindim senin ve bebeğin iyi olmanıza... Allah yardımcınız olsun umuyorum hep böyle sağlıkla sürecinde ilerler her şey... sevgiler:)

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

Merhaba.sanırım bloğunuza bakamıyorsunuz,sizi anlıyorum.Fakat meraktayım,siz ve bebeğiniz nasılsınız?Sabırlı ve çok güçlü olmanız gereken günler yaşıyorsunuz.Nasıl ve ne ile sınanacağımızı bilmiyoruz ki,hepimizin sınavı farklı...Dualarımdasınız.Sevgilerimle...

3kişilikDünyam dedi ki...

Ne mutlu sana, çok şükür kızına kavuştun sağ salim. İnşallah bundan sonrası da sağlıkla gelecek.

tubitos dedi ki...

canım nasılsın çok merak ettim seni

Begüm dedi ki...

Uzun zamandır blogunu ve yaşadıklarını takip ediyordum ama bi türlü yorum yazamamıştım.İnşallah güzel kızın da sen de daha da iyi olmuşsunuzdur canım...

mine dedi ki...

canım dualarımız sizinle güzel haberlerini bekliyoruz

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

nasılsınız,nasıl oldunuz?

......... dedi ki...

seni okadar çok merak ediyorum ki ama asla art niyetli bi merak değil bu hergün bakıyorum bloguna sen ve bebeğin inşllah sağlığınız yerindedir diye hergün dua ediyorum allah yar ve yardımcı olsun buldğun ilk fırsatta ses ver olurmu

Kezban dedi ki...

çocuğunuzun ve sizin sağlık durumunuz nasıl merak ettim,inşallah sağlıklı bir şekilde büyütmeyi rabbim nasip eder size.

Parazvâne dedi ki...

allah kimsenin sırtına taşıyamayacağı yükü yüklemezmiş sayın ankaradüşleri hanımefendi kardeşim,umarım bebeğiniz sağsağlim çıkacaktır bulunduğu durumdan,tesadüf eseri gördüm bloğunuzu,dualarım sizlerle,iyi haberlerinizi bekliyoruz,sağlıklı günlere herşey çok güzel olacak allahın izniyle,selametle...

a. gizem dedi ki...

canım nasılsınız sımdi
guzel haberlerınızı beklıyoruz
eve cıkma sansı oldu mu bebısınızı eve goturebıldınız mı?

Prensesin Masalı dedi ki...

ne güzel bir duygudur kesin :) allah hep saglikli büyütmeyi nasip etsin blogu cok begendim bende Prensesin Masalina beklerim Sevgiler :)

Aktuelmoda dedi ki...

Canım benim herşey yolundadır umarım.Merak edip uğruyorum,ama senden bir haber yok.Hayırlı haberlerle bekliyorum canım..

Follow_me dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün. Bende bloğuma bekliyorum.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güzel haberlerini duymak ne gzel
hastanenın telefonlarını kıtldeık sanırım
twitterdan kızlar konusuyodu
okulumun tam da karsısında olunca gelmek moral vermek ıstedım ama ne ad var ne de soayd sadece durumunuzu bılıyorum :)
her neyse

cok sevındım durumunuza gecmıs oldu cok sukur
dualarımız sızınle tabı
hazır aylara da gırmısken
dua zamanıdır kı bu kadar gercek sıkıntısı olan yasayanlar ınsanlar ıcın yapılacak duam vardır her zaman
selametle ve saglıkla dılıyorum

gökkuşağı pembesi dedi ki...

senden haber bekliyoruz kandilde çok dua ettim sana ..
hadi bi ses ver :(

nurshen dedi ki...

slm bebeğiniz ve siz umarım iyisinizdir mutlaka bloğu güncelliyecek vaktinşz olmamıştır en azından bir cümle ile durumunuzdan haberdar edin..sağlıcakla..

Nalan dedi ki...

iyimisin cnm?

emelim dedi ki...

Allah yardımcı olsun Rabbim haırlısıyla onun sağlığına kavuşup yanıbaşında olmasını sağlar inşallah.sağlıklı mutlulu bir ömür inş

Vintage Duygular dedi ki...

Bir anne olarak, göz yaslarima hakim olamadim okurken.Zaten aklimdaydiniz,hep dua ediyordum, simdi güzel haberlerinizi okumak cok sevindirici. Hersey cok daha güzel olur insallah, dualarim meleginizle. Sevgiler

mariposa dedi ki...

Ben de 1 hafta o medicananın bebek yoğun bakımının kapısında zırıl zırıl zırlamıştım, herkes bana acıyarak bakıyordu ama gözyaşları durmayınca durmuyor işte. Bak şimdi benim bebeğim 8 aylık oldu turp gibi maaşallah, o acı günleri hatırlamak istemediğim için hayal meyal hatırlıyorum... darısı senin kızına allah onu sana bağışlasın, acılar çabuk unutuluyor inşallah herşey tamamen düzelir...